Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben nu online, wie zin heeft stuurt maar een invite.

Comment

• Iemand racen nu?

Comment

• Comment

• Kom eens online bart

Comment

• JDM forever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
              Kom eens online bart

bij gebrek aan tv's in mijn kot zal dat niet lukken vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                bij gebrek aan tv's in mijn kot zal dat niet lukken vandaag
                Sloefkee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Sloefkee

heb je die centjes voor live te kopen nu nog NIET bij elkaar gesprokeld,dat gaat toch geen 5 jarenplan worden zeker!!!! en hoe ist met U strijkijzer bolt dat al terug ?????????

Comment

heb je die centjes voor live te kopen nu nog NIET bij elkaar gesprokeld,dat gaat toch geen 5 jarenplan worden zeker!!!! en hoe ist met U strijkijzer bolt dat al terug ?????????
                    Fail Jonas

Comment

Heb je hem nu? wat is er zo speciaal aan? Dat ding is nauwelijks sneller dan een sti..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Heb je hem nu? wat is er zo speciaal aan? Dat ding is nauwelijks sneller dan een sti..
                        is dat geen spec C? ik vind er ook maar weinig aan.

Mijn impreza is grijs en heeft ats classic velgen en ligt plat op zen buik
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Bart wil alle speciale auto's hebben.
                          Hij heeft er ook geld genoeg voor

Comment

Normaal zou dat in de loop van volgende week moeten in orde komen.
                            Kzie nog welke andere kosten ik heb
                            Maar euh, mijn strijkijzer?

Comment

nee ik heb nog niet, het is een c spec ( s204) voormij is het niet een kwestie van sneller maar mij einddoel is om alle wagens in mijn garage te hebben en de zware kosten zijn nog de sub c spec , rx-7 spirit R , ferrari testarossa.

Comment

• Zit er ook een Testarossa in
                                Heb je de 250 GTO al?

Comment

• Ik moet echt stoppen met driften tijdens 't racen!
                                  Eerste race met 3 GT3 RS'en, Mclovin achter mij, ik zet hem dwars, dwars en nog dwarser... en zo is hij mij gepasseerd en dan is 't naar de kloten he

De laatste race tegen Raydendj: Spyker C8 LMS vs Audi R8 V10..
                                  Heel de tijd op kop, lekkere drifts gezet in de laatste bochten (Silverstone) , net in de laatste bocht,laatste lap net een tikkeltje té dwars en 't gras in grrr
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• lvl 36

ik heb intussen de fxx, wat is me dat voor een zalige kar
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Ik moet echt stoppen met driften tijdens 't racen!
                                      Eerste race met 3 GT3 RS'en, Mclovin achter mij, ik zet hem dwars, dwars en nog dwarser... en zo is hij mij gepasseerd en dan is 't naar de kloten he
                                      Ja, twas wel een mooi zicht die 3 RS'en, jammer dat ik de replay vergeten ben op te slaan.

Comment

Zit er ook een Testarossa in
                                        Heb je de 250 GTO al?

250 GTO staat in my garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Ja, twas wel een mooi zicht die 3 RS'en, jammer dat ik de replay vergeten ben op te slaan.
                                          'twas ook wel zalig op de ring en vooral clean....bart vs bunny

Comment

Working...
                                          X