Ik ben nu online, wie zin heeft stuurt maar een invite.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenKom eens online bart
bij gebrek aan tv's in mijn kot zal dat niet lukken vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenbij gebrek aan tv's in mijn kot zal dat niet lukken vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenSloefkee
heb je die centjes voor live te kopen nu nog NIET bij elkaar gesprokeld,dat gaat toch geen 5 jarenplan worden zeker!!!! en hoe ist met U strijkijzer bolt dat al terug ?????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenheb je die centjes voor live te kopen nu nog NIET bij elkaar gesprokeld,dat gaat toch geen 5 jarenplan worden zeker!!!! en hoe ist met U strijkijzer bolt dat al terug ?????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb je hem nu? wat is er zo speciaal aan? Dat ding is nauwelijks sneller dan een sti..
Mijn impreza is grijs en heeft ats classic velgen en ligt plat op zen buik2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenheb je die centjes voor live te kopen nu nog NIET bij elkaar gesprokeld,dat gaat toch geen 5 jarenplan worden zeker!!!! en hoe ist met U strijkijzer bolt dat al terug ?????????
Kzie nog welke andere kosten ik heb
Maar euh, mijn strijkijzer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb je hem nu? wat is er zo speciaal aan? Dat ding is nauwelijks sneller dan een sti..
nee ik heb nog niet, het is een c spec ( s204) voormij is het niet een kwestie van sneller maar mij einddoel is om alle wagens in mijn garage te hebben en de zware kosten zijn nog de sub c spec , rx-7 spirit R , ferrari testarossa.
Comment
-
Ik moet echt stoppen met driften tijdens 't racen!
Eerste race met 3 GT3 RS'en, Mclovin achter mij, ik zet hem dwars, dwars en nog dwarser... en zo is hij mij gepasseerd en dan is 't naar de kloten he
De laatste race tegen Raydendj: Spyker C8 LMS vs Audi R8 V10..
Heel de tijd op kop, lekkere drifts gezet in de laatste bochten (Silverstone) , net in de laatste bocht,laatste lap net een tikkeltje té dwars en 't gras in grrr2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk moet echt stoppen met driften tijdens 't racen!
Eerste race met 3 GT3 RS'en, Mclovin achter mij, ik zet hem dwars, dwars en nog dwarser... en zo is hij mij gepasseerd en dan is 't naar de kloten he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZit er ook een Testarossa in
Heb je de 250 GTO al?
250 GTO staat in my garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenJa, twas wel een mooi zicht die 3 RS'en, jammer dat ik de replay vergeten ben op te slaan.
Comment
Comment