Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Zo een online game zou me wel interesseren.

Iemand weet hoe je dat kan doen, want telkens ik eens mee doe kom ik in games terecht met mannen met van die geprepareerde cars, of die duidelijk de easy way spelen (helicopter view, rijhulpen aan).

Ik zoek echte liefhebbers om af en toe te rijden. Als jullie tips hebben, laar maar weten aan een 40 jarige oude zak
    Public races zijn sowieso niet van hoog niveau. Ik bedoel dat je echt veel kans hebt dat er van die kleine etters in de lobby zitten die continu rammen.
    Ik speel niet veel online (public), maar als ik dat wel doe, kies ik voor Road Racing.

Verder is het spel het tofst met Private races, zoals we hier altijd doen
    En de host van een Private race kan dan zelf de regels samenstellen, ..

Comment

• Yep gevonden, maar hoe zoek je dan deelnemers, want dat is in "privé" racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Als je een race opzet kun je die dingen ergens instellen. Weet niet meer precies waar, maar je kunt alles instellen, van camera, klasse tot rijhulp.
        Private race > Game setup > ..
        En daar kan je zelf de setup opslaan/laden.

Comment

Yep gevonden, maar hoe zoek je dan deelnemers, want dat is in "privé" racen
          Je friends van Xbox live. Er staat hier een paar pagina's terug zeker een lijstje met namen.
          Als er dan iemand online is kan je hem inviten..

Comment

• Wie rijdt er met welk camera beeld?

Ik altijd helicopter. Soms cockpit maar enkel als ik op lemans wil cruizen

Comment

• Cockpit hier !

Comment

• ge moet toch cockpit rijden ! allez we zitten wel op autoforum hé

Gaat wel, over het algemeen trager omdat je beter moet "leren" je auto aanvoelen.

Ga vanavond ne keer ffkes online gaan en wat uitproberen, en wat mannen van het forum toevoegen.

Ik ben relatief beginnen, dus misschien wel een zeer saaie "tegenstander". Als parcours ietsofwat technisch en probeer clean te rijden.

Ring, Franco, Suzuka....
                Last edited by Jokke_vlo; 23/05/2010, 20:50.

Comment

• Dunnow.
                  Wat wel zo is dat sommige wagens een slecht zicht hebben vanuit de cockpit view, sommige dan weer beter. Zoals de GT3 RS, die heeft een heel goed zicht. En bij veel auto's is het zo als je de wagen upgrade met een rolkooi, dat het zicht ook dramatisch verslecht.

Comment

Ring, Franco, Suzuka....
                    Franco ??

Comment

• Cockpit view FTW !
                      Wat is je GT Jokke?

Comment

ge moet toch cockpit rijden ! allez we zitten wel op autoforum hé

Gaat wel, over het algemeen trager omdat je beter moet "leren" je auto aanvoelen.

Ga vanavond ne keer ffkes online gaan en wat uitproberen, en wat mannen van het forum toevoegen.

Ik ben relatief beginnen, dus misschien wel een zeer saaie "tegenstander". Als parcours ietsofwat technisch en probeer clean te rijden.

Ring, Franco, Suzuka....
                        AlexxAutoforum

Nu ringe?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ga nu online gaan voor een klein uurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                            Cockpit view FTW !
                            Wat is je GT Jokke?
                            jokke vlo1970
                            Last edited by Jokke_vlo; 23/05/2010, 21:43.

Comment

jokke_vlo1970
                              Ik kan je niet toevoegen, bestaat niet zegt Xbox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik kan je niet toevoegen, bestaat niet zegt Xbox
                                Ok, my mistake:

jokke vlo1970

tussen jokke en vlo gewone spatie ipv underscore

Comment

• Skone race op Mugello Alexx

Comment

• Sorry, huishoudelijke plicht riep, ben rond 22u terug.

Als er voorkeuren zijn voor parcours of stock wagen.....

Normaal doen we suzuka met exige.
                                    Cockpit view als dat kan, anders vrij kiezen.
                                    Last edited by Jokke_vlo; 23/05/2010, 23:24.

Comment

Sorry, huishoudelijke plicht riep, ben rond 22u terug.

Als er voorkeuren zijn voor parcours of stock wagen.....

Normaal doen we suzuka met exige.
                                      Cockpit view als dat kan, anders vrij kiezen.
                                      't is dan uiteindelijk toch gelukt om te connecten!
                                      Ring => A-klasse
                                      Vrij kiezen

Ben je nu online?

Comment

• Het was wel nog grappig Jokke_vlo, we hebben we niet echt clean gereden, maar wel lekker agressief tegenover de andere CPU's

Comment

• 1 ding is duidelijk ik moet nog veel oefenen, net echt....

Comment

Working...
                                          X