Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Als je een xbox koopt zonder Forza, contacteer mij dan want ik heb het spel dubbel. 30€ en het is van u

forza 3 L.E of het gratis spel dat bij ne elite zat ( bundle disc ) ???

Comment

• june carpack

morgan aero 8
      subaru legacy B4 2.5

BMW X6 M
      mercedes SLK55 AMG
      ford fusion
      mazdaspeed 3
      lotus evora type 124 (GT3 racing car)
      jeep grand cherokee SRT8
      ???
      ???

Comment

• die ga ik aanschaffen zit een wagen bij die ik miss wel is irl zou durven aankopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          die ga ik aanschaffen zit een wagen bij die ik miss wel is irl zou durven aankopen
          Hehe, niet zoals die andere car-pack..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            forza 3 L.E of het gratis spel dat bij ne elite zat ( bundle disc ) ???
            Ik heb een bundle disc en een gewone maar geen LE (die ik dus in november had gekocht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
              free record shop: Xbox 360 elite + 4spellen(forza, een quad spel, batman lego, halo3) 250€
              Heb een privébericht gekregen van iemand die zijn xbox verkoopt voor €180 mét forza3 , 2 consoles, headset en opladers voor controllers.

Spijtig genoeg met de examens die eraan komen kan ik pas een xbox kopen vanaf begin juli. En dan moet ik nog mogen van mijn ouders want ik heb al een ps, ps2, ps3.
              Ik heb ook nog een gamecube maar die ga ik wss aan mijn neef van 6 jaar geven.
              Mss helpt het een beetje als ik een goed rapport heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Heb een privébericht gekregen van iemand die zijn xbox verkoopt voor €180 mét forza3 , 2 consoles, headset en opladers voor controllers.

Spijtig genoeg met de examens die eraan komen kan ik pas een xbox kopen vanaf begin juli. En dan moet ik nog mogen van mijn ouders want ik heb al een ps, ps2, ps3.
                Ik heb ook nog een gamecube maar die ga ik wss aan mijn neef van 6 jaar geven.
                Mss helpt het een beetje als ik een goed rapport heb.
                Gamecube wil ik ZOOhard!
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Gamecube wil ik ZOOhard!
                  Jaja wie niet

Comment

• Ik rij juist een zalige race op Amalfi met mijn E272 Lotus Elan. Ik was er van overtuigd dat ik een goede LB tijd had dus ik ga checken. top 65% het rijden ging nochtans super vlot, echt zo een zalige auto die Elan! dan zie ik de eerst staan met een tijd van 58s terwijl ik 1:05 heb gereden. Ik snap gewoon niet waar die 7 ZEVEN!!! seconden liggen

Comment

• Who's the boss ?

Comment

• Twijfel twijfel om het te kopen... :/

Comment

• saaiste carpack ooit!
                          het word tijd dat ze eens wat oudere auto's in het spel gaan stoppen

Comment

²²²²²²

Comment

saaiste carpack ooit!
                              Ja idd , een oudere M5 ofzo bv.

Comment

saaiste carpack ooit!

Comment

• Hoe krijg ik een auto die dik getuned is iets stabieler op de baan?
                                  Of is da hopeloos?
                                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                    Hoe krijg ik een auto die dik getuned is iets stabieler op de baan?
                                    Of is da hopeloos?
                                    Tune Setup aanpassen , en misschien ook de voorbumper en spoiler van Forza kopen , die kan je dan ook aanpassen via tune setup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                      Who's the boss ?
                                      Pfffw ... niet evident zo'n Amerikaanse oldtimer ...

Comment

• echt ne kut-TT.... nieuw carpack ga ik toch aanschaffen, kwestie van alle auto's te hebben

Comment

Working...
                                        X