Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TT kzal vanavond nog eens meedoen ( kwestie van meer dan 1 lap te doen )

carpack ,kzal eerst nog points moeten kopen

Comment

• kheb 2010 punten gekocht, welk carpack zou ik kopen?

Comment

• Misschien kan je de GP-Strecke beter kopen
        Of de carpack met de E63 AMG en Megane..

Comment

• ik ben niet iemand die een half uur aan een stuk hotlaps gaat rijden dus dan in de nurburgring misschien wel weggegooid geld. en hij komt niet voor in events. Ik denk dat ik begin met het Hot holidayspack of Jalopnik. In iedergeval ga ik mijn punten sparen voor echte goede carpacks (zoals het 2de van Jalopnik met de classics)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            ik ben niet iemand die een half uur aan een stuk hotlaps gaat rijden dus dan in de nurburgring misschien wel weggegooid geld. en hij komt niet voor in events. Ik denk dat ik begin met het Hot holidayspack of Jalopnik. In iedergeval ga ik mijn punten sparen voor echte goede carpacks (zoals het 2de van Jalopnik met de classics)

je had beter live gekocht want goede carpacks zijn zeldzaam.

Comment

• waar blijft da nieuw carpack tis al den 8ste ze!!!!! (zit thuis dus ongeduldig te wachten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                je had beter live gekocht want goede carpacks zijn zeldzaam.
                bang dat ie online op zen sjokkedaazen krijgt van zen mede forummers?... Hint hint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  waar blijft da nieuw carpack tis al den 8ste ze!!!!! (zit thuis dus ongeduldig te wachten)

als ge toch zit te wachten,zet U nog maar wat extra in voor den TT ( go ray go )

Comment

als ge toch zit te wachten,zet U nog maar wat extra in voor den TT ( go ray go )
                    ik doe nimeer mee aan TT's tot ze met een deftige wagen afkomen! das nu al 2weken achtereen da ze met kut-bakken afkomen ideale TT = Suzuka east of Tsukuba met EVO X of Subaru 22B

Comment

ik doe nimeer mee aan TT's tot ze met een deftige wagen afkomen! das nu al 2weken achtereen da ze met kut-bakken afkomen ideale TT = Suzuka east of Tsukuba met EVO X of Subaru 22B

volledig met eens 22B

Comment

bang dat ie online op zen sjokkedaazen krijgt van zen mede forummers?... Hint hint
                        het forum rijdt alleen maar op de ring
                        Public races heb ik ook eens geprobeerd maar daar word ik gigantisch afgemaakt. Een keer wel een zalige battle gehad voor 7de plaats

ik heb het Jalopnik carpack gekocht trouwens

Comment

• Het forum rijdt niet alleen op de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            het forum rijdt alleen maar op de ring
                            Public races heb ik ook eens geprobeerd maar daar word ik gigantisch afgemaakt. Een keer wel een zalige battle gehad voor 7de plaats

ik heb het Jalopnik carpack gekocht trouwens

ik ben te vinden voor elk track behalve almafli coast en in public = botsauto's en gigantisch afsnijden

Comment

ik ben te vinden voor elk track behalve almafli coast en in public = botsauto's en gigantisch afsnijden

amalfi coast met Alfa GTA tuned tot een 350, D classe dus, is echt wijs!
                              vooral met cockpit view, da stuurke

Comment

• van de 10 a15 race's da we gemiddeld doen savonds is er mss 2 of3x de ring bij ...

Comment

• Dan is het toch hard veranderd want ik heb een maandje geleden nog even live gehad en toen heb ik enkel de ring gezien denk ik Live komt er waarschijnlijk niet meer

Botsauto's heb ik niet gezien in public en de baan afsnijden ook niet. Wel mensen die met LB auto's iedereen op een hoopje rijden (ook door hun skills waarschijnlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Bekijk Berichten
                                    amalfi coast met Alfa GTA tuned tot een 350, D classe dus, is echt wijs!
                                    Inderdaad, sommige banen zijn gewoon gemaakt voor bepaalde klasses.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Botsauto's heb ik niet gezien in public en de baan afsnijden ook niet.
                                    Raar. Ga maar eens naar A of S klasse public races, je zal het wel zien.

Comment

• Comment

• eerste pic: nieuwe subaru Legacy B4, tweede de Bmw x6m

en dan nog menne west coast customs GTO
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, sommige banen zijn gewoon gemaakt voor bepaalde klasses.

Raar. Ga maar eens naar A of S klasse public races, je zal het wel zien.
                                          Ik race dan ook liever met D C B klasse en ben niet in die andere lobbys geweest

Comment

Working...
                                          X