Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ben niet iemand die een half uur aan een stuk hotlaps gaat rijden dus dan in de nurburgring misschien wel weggegooid geld. en hij komt niet voor in events. Ik denk dat ik begin met het Hot holidayspack of Jalopnik. In iedergeval ga ik mijn punten sparen voor echte goede carpacks (zoals het 2de van Jalopnik met de classics)
ik ben niet iemand die een half uur aan een stuk hotlaps gaat rijden dus dan in de nurburgring misschien wel weggegooid geld. en hij komt niet voor in events. Ik denk dat ik begin met het Hot holidayspack of Jalopnik. In iedergeval ga ik mijn punten sparen voor echte goede carpacks (zoals het 2de van Jalopnik met de classics)
je had beter live gekocht want goede carpacks zijn zeldzaam.
als ge toch zit te wachten,zet U nog maar wat extra in voor den TT ( go ray go )
ik doe nimeer mee aan TT's tot ze met een deftige wagen afkomen! das nu al 2weken achtereen da ze met kut-bakken afkomen ideale TT = Suzuka east of Tsukuba met EVO X of Subaru 22B
ik doe nimeer mee aan TT's tot ze met een deftige wagen afkomen! das nu al 2weken achtereen da ze met kut-bakken afkomen ideale TT = Suzuka east of Tsukuba met EVO X of Subaru 22B
bang dat ie online op zen sjokkedaazen krijgt van zen mede forummers?... Hint hint
het forum rijdt alleen maar op de ring
Public races heb ik ook eens geprobeerd maar daar word ik gigantisch afgemaakt. Een keer wel een zalige battle gehad voor 7de plaats
het forum rijdt alleen maar op de ring
Public races heb ik ook eens geprobeerd maar daar word ik gigantisch afgemaakt. Een keer wel een zalige battle gehad voor 7de plaats
ik heb het Jalopnik carpack gekocht trouwens
ik ben te vinden voor elk track behalve almafli coast en in public = botsauto's en gigantisch afsnijden
Dan is het toch hard veranderd want ik heb een maandje geleden nog even live gehad en toen heb ik enkel de ring gezien denk ik Live komt er waarschijnlijk niet meer
Botsauto's heb ik niet gezien in public en de baan afsnijden ook niet. Wel mensen die met LB auto's iedereen op een hoopje rijden (ook door hun skills waarschijnlijk)
Comment