Forza 3 is da ook leuk zonder online te spelen? ik begin er aan te twijfelen om een Xbox te kopen en mijn ps3 weg te doen.nu die GT5 toch weer is uitgesteld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenForza 3 is da ook leuk zonder online te spelen? ik begin er aan te twijfelen om een Xbox te kopen en mijn ps3 weg te doen.nu die GT5 toch weer is uitgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichteneerste pic: nieuwe subaru Legacy B4, tweede de Bmw x6m
en dan nog menne west coast customs GTO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenkzou die ps3 toch maar bijhouden,en gewoon ne xbox met forza 3 kopen en daarna den xbox verkopen als gt5 er is.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenuw nummerplaat is wel klein en uit proportie
Kzal hem eens veranderen als ik er aan denk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenIk wil misschien nog wel een carpack kopen van de 2 die ik nog niet heb deze 2 zijn
1) Die met de E63AMG, Golf R en de Bentley SS,...
2) De exotic: Met de spyker en de wiesmann
Welke raden jullie aan? Of gewoon geen kopen en wachten op anderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenKdenk da ik even ga wachten tot volgende maand... eenz zien wat er dan komt en dan kan ik alsnog die ene kopen
Comment
Comment