Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als ge budget genoeg hebt kunt ge natuurlijk voor ieder platform een stuur kopen ( pc,ps3,
1 stuur is genoeg hoor, een driving force pro werkt op zowel pc als ps3. Xbox is rommel, dus daar praten we niet over, als die enkel hun eigen brol willen ondersteunen
controller = "Ja, maar dat rijdt voor geen meter." ( ik kan daar toch redelijk mee overweg,bij enige twijfels kan je altijd live gold voor 1 maand aanschaffen
Dat is omdat Forza gemaakt is om met een controller te spelen, met GTR raak je kant noch wal met een controller
Ofja, net heel veel kant
En ik heb toen ik nog live had al met jou meegereden op Forza, je zat vooral erg veel op het gras toen
1 stuur is genoeg hoor, een driving force pro werkt op zowel pc als ps3. Xbox is rommel, dus daar praten we niet over, als die enkel hun eigen brol willen ondersteunen
Dat is omdat Forza gemaakt is om met een controller te spelen, met GTR raak je kant noch wal met een controller
Ofja, net heel veel kant
En ik heb toen ik nog live had al met jou meegereden op Forza, je zat vooral erg veel op het gras toen
je vergist je,fastfrank1 is niet gelijk aan fastbart1 en jou ml zat vooral te stunten int zand en tegen de medeforummers had toen die replay bekeken bij de frank
Heb er toch geen tijd voor, volgende week ga ik op vakantie, dan een week werken, en in augustus herexamens
En kheb nog genoeg spellen hier liggen die ik nog moet uitspelen
Maar je mag altijd die link es geven voor 1 maand @ 1 euro
Heb er toch geen tijd voor, volgende week ga ik op vakantie, dan een week werken, en in augustus herexamens
En kheb nog genoeg spellen hier liggen die ik nog moet uitspelen
Maar je mag altijd die link es geven voor 1 maand @ 1 euro
Jammer
En euhm.. 1 EUR zou me ook verbazen Wie zei dat ook alweer ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
momenteel zijn er 3 fabricanten die sturen voor xbox aanbieden, waaronder 2 die bestaan uit chinese rommel = afblijven, en dan de derde is de Fanatec.... het porsche RS stuur daarvan is heel top... ohja en dat werkt ook op pc... maar nie op ps3 (is dan ps3 nu plots rommel?)
Ofja, net heel veel kant
dus maw geen stuurtje = niet kunnen rijden? duur spel dus.....
ge krijgt den euro van die maand live van mij terugbetaald als ge snellere tijden rijd
Comment