Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja lap tmoet weer lukken.
Kheb er al op gezocht en kheb der echt geen zin meer in.
Live vervalt begin augustus waarschijnlijk ga ik hem verkopen keb gehad met die stomme xdoos kga mij een playstation 3 kopen dan waarschijnlijk
daarstrax effe geprobeert, direct ne mclaren gekocht en s700 van gemaakt (nog niet fijn afgesteld) en zat toch maar 0.2 sec boven mene tijd van menne viper op tsukuba, dus mits wat fine tuning denkik wel die tijd te verbreken
werkt ge met wifi of een kabel? ge kunt misschien beter uw router vervangen. kost 50€ een ps3 met alle zooi 400
WIFI. En ik kan mijn router niet vervangen wat ik zit bij belgacom en alles zit ineen.
Soit, xbox is normaal verkocht en die kerel komt erom op het einde van de week normaal.
Dan begint de zoektoch naar een ps3
Is het mogelijk foto's te uploaden naar je pc als die je op Forza 3 heb gemaakt ?
via xbox live kan je hem uploaden op je storefront , dan log je in op forzamotorsport.net met dat xbox live account en dan kan je hem downloaden naar je pc
Comment