Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je moet naar de winkel gaan en daar staan van die dooskes met xbox live op.
Daarin steekt een kaartje en daarvoor moet je dan 30 euro betalen, de code die op dat kaartje staat installeren.
En dan komt nog het probleem om verbinding te maken, oftewel koop je een antenneke waarmee je via draadloos internet kan en anders moet je de kabel in je xbox steken.
Normaal kan je dan 3 maanden online spelen maar je kan ook doosjes kopen om een volledig jaar te spelen, die kosten 60 euro denk ik.
Daarin steekt een kaartje en daarvoor moet je dan 30 euro betalen, de code die op dat kaartje staat installeren.
En dan komt nog het probleem om verbinding te maken, oftewel koop je een antenneke waarmee je via draadloos internet kan en anders moet je de kabel in je xbox steken.
Normaal kan je dan 3 maanden online spelen maar je kan ook doosjes kopen om een volledig jaar te spelen, die kosten 60 euro denk ik.
Euh, moeilijk gaat ook zeker?
@ Krizie, zoek even op uw Xbox, ken het niet exact van buiten, maar 't is niet moeilijk. voor een jaar kost 59,99 EUR , kan je betalen met de kaart, dus je moet niet naar de winkel
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
@ Krizie, zoek even op uw Xbox, ken het niet exact van buiten, maar 't is niet moeilijk. voor een jaar kost 59,99 EUR , kan je betalen met de kaart, dus je moet niet naar de winkel
Jah, ik heb mij er al serieus aan opgejaagd hoor
Als hem werkt is die xbox geweldig, maar anders...
Vooral omdat mijn kameraden met hunne playstation 3 voor niks online kunnen .
dat is niet echt het probleem.
maar ik wil weten hoe je bv vrienden kan toevoegen , eigenlijk zou iedereen hier zijn nicknaam moeten posten zoals er een topic is voor de playstation.
dat is niet echt het probleem.
maar ik wil weten hoe je bv vrienden kan toevoegen , eigenlijk zou iedereen hier zijn nicknaam moeten posten zoals er een topic is voor de playstation.
Naar 'My friends' gaan en dan dan helemaal op 't einde naar het "+"
Alexx = Alexxautoforum
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Vraagje over Forza 3. Kan je offline met alle auto's rijden om moet je die ook kopen?
je kan met alle in game auto's rijden ( behalve de DLC packs die elke maand verschijnen 10 stuks/maand ).
dus je hebt keuze genoeg +- 400..... ( als je genoeg hebt met de standaard wagens ( niet opgetuned dus) kan je ze onmiddelijk kiezen in de dealer garage )
Comment