Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Weggegooid geld imho.

daar zal hij zelf wel overbeslissen en wat betekent 200 euro nu nog.

Comment

€150-200 voor alleen dat spel is belachelijk. Het is goed, maar niet zo goed.
      130€ al zit je dan zonder HD. Ik weet ook niet of de xbox arcade nog met Forza 3 komt natuurlijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        130€ al zit je dan zonder HD. Ik weet ook niet of de xbox arcade nog met Forza 3 komt natuurlijk..
        Ja, maar zonder hd heb je de helft van de circuits en auto's en geen hdmi kabel of niks...

Comment

Ja, maar zonder hd heb je de helft van de circuits en auto's en geen hdmi kabel of niks...

HD moet je hebben ( khem de 1ste versie 360 met 20GB is meer als genoeg ) en die hdmi kabel moet je niet hebben de component kabel is meer als genoeg. gewoon zorgen dat je controller kunt opladen want met de headset is die rap plat. ( of extra al opgeladen batterijen is ook goed )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            en die hdmi kabel moet je niet hebben de component kabel is meer als genoeg.
            Klopt, maar dat is ook een kabel die er niet bij zit en dat dus ook al 20 euro extra kost. Om maar te zeggen dat je niet voor 130 euro degelijk aant spelen bent (nieuwzijnde dan toch).

Comment

• Time Trial: The Mechberg Challenge
              What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday August 13th at 12:00PM PDT
              Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
              Track and Car: Silverstone GP – 1991 Honda CR-X SiR

Comment

• Pfff, als je het spel echt wilt, koop dan een xbox. Ik zou wel gaan voor ééntje met hdmi en toch meer dan 20 GB HDD. Er is trouwens onlangs een slim versie van de xbox uitgekomen. Die heeft dat allemaal denk ik..
                Maar sowieso kost het allemaal veel geld; Microsoft is soms erg duur, zoals Accesoires, Live, ..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    Heb me er net zo ene gekocht..
                    Rivierablauw, nrplaat RS-993, tuned naar A 599.. what a ride
                    Al denk ik dat ik hem ga painte naar 't geel
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

€150-200 voor alleen dat spel is belachelijk. Het is goed, maar niet zo goed.
                      ik heb vorige week een xbox gekocht met 250gb hdd met forza voor 170 euro. nu is het wel veel geld voor een console enkel voor één spel te spelen, maar ik betrap er mij op dat ik ondertussen nog twee steengoeie games bijgekocht heb die notabene niet op ps3 te krijgen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        ik heb vorige week een xbox gekocht met 250gb hdd met forza voor 170 euro. nu is het wel veel geld voor een console enkel voor één spel te spelen, maar ik betrap er mij op dat ik ondertussen nog twee steengoeie games bijgekocht heb die notabene niet op ps3 te krijgen zijn.
                        daarom heb ik ook een xbox en een ps 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                          daarom heb ik ook een xbox en een ps 3
                          Same here.
                          @ Polygoon; gewoon kopen.. en koop live.. kunt ge hier met de manne van 't forum online race
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten

shooters ofwa???

Comment

• Waarschijnlijk Halo 3

Comment

• Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Comment

• BMW 135i (B500)

(jammer van de kwaliteit)

Comment

• Party !

Comment

Working...
                                          X