bij mij staat ie er ook nog niet op, maar de servers liggen momenteel weer plat dus peis dat ze hem online aan het zetten zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenrijde gij met of zonder koppeling,als ik nog eens tyd hem zal khem vlug eens testen......2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenbij mij staat ie er ook nog niet op, maar de servers liggen momenteel weer plat dus peis dat ze hem online aan het zetten zijn2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenzonder, die nsx smijt wel graag zijn gat, spinnen doet em wel bijna nooit
wat is je gamertag,niet om online te gamen maar het maakt het gemakkelijk kwestie van leaderboards en daarvoor heb je geen gold nodig.......thx
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenwat is je gamertag,niet om online te gamen maar het maakt het gemakkelijk kwestie van leaderboards en daarvoor heb je geen gold nodig.......thx
maar voor een stomme TT ga ik niet liegen, je bent zowiezo sneller dan ikLast edited by Ice_ken; 05/09/2010, 18:31.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenheb ik niet, ik zit niet op live, ik heb geen internet op mijn xdoos
maar voor een stomme TT ga ik niet liegen, je bent zowiezo sneller dan ik
daar gaat het niet om,twas gewoon om meer friends in het leaderboard te hebben en andere klasses te vergelijken en je favoriete wagens ( kveronderstel VW's ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendaar gaat het niet om,twas gewoon om meer friends in het leaderboard te hebben en andere klasses te vergelijken en je favoriete wagens ( kveronderstel VW's ).2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengisteren 3rondjes gereden met de 92' NSX op suzu.. 2:21.249....2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengisteren 3rondjes gereden met de 92' NSX op suzu.. 2:21.249....
tedjue nu staat diene TT der nog nie op..........en die amerikanen maar voorsprong nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenzou het helpen om eerst de tank bijna leeg te rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
zou het helpen om eerst de tank bijna leeg te rijden ?
ohja en oefenen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtentedjue nu staat diene TT der nog nie op..........en die amerikanen maar voorsprong nemen
Comment
-
Comment