Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tt = 2:16:433

Comment

• Tt= 2:15:987

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        eindelijk den TT staat erop. ( suz met nsx )

na 2 laps = 2:16:929
        wtf jong, ffkes 5seconden sneller
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Heb gisteren een 6:12:129 gedaan op de Nordschleife met die Peugeot diesel van Lemans (R1 995 (als ik me niet vergis))

Was wel trots
          Zonder assists.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
            Heb gisteren een 6:12:129 gedaan op de Nordschleife met die Peugeot diesel van Lemans (R1 995 (als ik me niet vergis))

Was wel trots
            Zonder assists.

ziet er snel uit

mijn tijd was met de zelfde klasse ( lap2) = 06:17:404 - audi R15 TDI - ( R1 983 ) full stock ( zonder driehoekje en zonder koppeling )

Comment

ziet er snel uit

mijn tijd was met de zelfde klasse ( lap2) = 06:17:404 - audi R15 TDI - ( R1 983 ) full stock ( zonder driehoekje en zonder koppeling )
              ik vroeg me af wat dat driehoekje is. Ik heb dat onlangs gemerkt tijdens het testen van een wagen dat die driehoek soms wel en soms niet is...

Ik rij ook gewoon Manual ipv manual with clutch. Ik zit met een controller hé Vind het zeker geen meerwaarde tov gewone manual om soms 4% schade te hebben :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                ik vroeg me af wat dat driehoekje is. Ik heb dat onlangs gemerkt tijdens het testen van een wagen dat die driehoek soms wel en soms niet is...

Ik rij ook gewoon Manual ipv manual with clutch. Ik zit met een controller hé Vind het zeker geen meerwaarde tov gewone manual om soms 4% schade te hebben :p

kzit ook met ne controller vermits mijn logitech stuur niet werkt op xdoos....

en die clutch is zeker een meerwaarde probeer het maar eens bij een dragrace vs ghost ( den top 100 is allemaal bijna met clutch )

driehoekje = afgesneden,'t gras geraakt,.......
                = en als je met tragere AI spelers zit of dubbeld heb je soms ook een driehoekje aan je been,wat eigenlijk niet eerlijk is maarja... ( als je ze teminste niet raakt dan he )

Comment

• Comment

• ipv foto's te posten zoude beter nogeens online komen me dunkt!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                      ipv foto's te posten zoude beter nogeens online komen me dunkt!!!!

ipv hier wat tekst te posten zoude beter nogeens den time trial proberen me dunkt!!!!!!!!!!

Comment

• live = verlopen... ik ga nog 1maand bijnemen omdat t 1€ os
                        maar da zal voorlopig de laatste keer zijn dak live pak, want dan is het bijna november en u all know wat er dan komt he

Comment

live = verlopen... ik ga nog 1maand bijnemen omdat t 1€ os
                          maar da zal voorlopig de laatste keer zijn dak live pak, want dan is het bijna november en u all know wat er dan komt he

het beste sim spel allertijden...........

Comment

• Time Trial: The Flying Lizard

What:
                            Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday September 17th at 12:00PM PDT

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: #45GT3-RSR Porsche Flying Lizard – Road Atlanta Full

Comment

live = verlopen... ik ga nog 1maand bijnemen omdat t 1€ os
                              waar vind ik die aanbieding?

Comment

het beste sim spel allertijden...........
                                (nog) niet akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  (nog) niet akkoord
                                  hebde het budget al bijeen gespronkeld???

Comment

hebde het budget al bijeen gespronkeld???
                                    nee
                                    Ik wacht tot het uit is, en graag tot ek het eens heb kunnen testen, xdoos staat hier ook nog altijd, als die weg is zal ek wel budget genoeg hebben

Comment

• Wanneer komt er nog eens een DLC ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                        Wanneer komt er nog eens een DLC ?

ze zullen alles uit de kast moeten halen tegen november ( release GT5 ) want ze zullen geen volk meer hebben om te gamen. turn10 vs turn 10 gaming night

Comment

• Ik speel het ondertussen niet meer. Geen tijd meer oa en GT5 komt er aan, dus gedaan met deze Arcader.

Comment

Working...
                                          X