Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

@ LIO DELUX twas gisteren bijzonder kort........viel je uit de zetel ofwa ???
    Huh ?
    Wij hebben toch zeker meer dan een half uur tegen elkaar geraced?
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Stom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Huh ?
        Wij hebben toch zeker meer dan een half uur tegen elkaar geraced?
        das ni lang he
        binne 30min terug online tot een uur of half10 a10u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
          das ni lang he
          binne 30min terug online tot een uur of half10 a10u
          Vandaag ken ik niet ben met mijne pa ...
          Ik vond zo een half uur best lang , het was tof ookal verloor ik elke keer vooral bij het driften was het erg
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Time Trial: Prelude to a Victory
            What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge
            When: Now until Friday October 8th at 12:00PM PDT
            Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
            Track and Car: 2000 Honda Prelude SiR – Catalunya School Circuit

Comment

• Heb sinds gisteren ook m'n eigen xbox 360 elite 120gb met forza 3 er bij, voor een zéér mooi prijsje op de kop kunnen tikken. Na vorig week-end uren forza 3 hebben gespeeld bij een maat er maar zelf ook eentje aangekocht

Ben vooral verbaasd hoe zalig 't speelt met de controller eigenlijk. Je kan perfect 't gas / de remmen doseren, zelf schakelen, sturen, een mooie drift plaatsen, etc.

Houdt me wel bezig tot Forza 4 er is denk ik

Een dezer dagen eens betalen voor m'n xbox live activering..

Als mensen willen mogen ze alvast hun xbox live nickname door PM'en dan voeg ik jullie toe

Comment

• live verloopt in november en dan is het GT5 time dus geen Forza meer voormij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                  live verloopt in november en dan is het GT5 time dus geen Forza meer voormij

Kom nog maar eens online want oktober is nog jong. ( en laat diene psp met gt aan de kant liggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    Heb sinds gisteren ook m'n eigen xbox 360 elite 120gb met forza 3 er bij, voor een zéér mooi prijsje op de kop kunnen tikken. Na vorig week-end uren forza 3 hebben gespeeld bij een maat er maar zelf ook eentje aangekocht

Ben vooral verbaasd hoe zalig 't speelt met de controller eigenlijk. Je kan perfect 't gas / de remmen doseren, zelf schakelen, sturen, een mooie drift plaatsen, etc.

Houdt me wel bezig tot Forza 4 er is denk ik

Een dezer dagen eens betalen voor m'n xbox live activering..

Als mensen willen mogen ze alvast hun xbox live nickname door PM'en dan voeg ik jullie toe

http://www.xbox.com/nl-BE/support/xb...ccountfaqs.htm nieuw account = 1maand gratis gold ( zo kan je deze avond al online )

gamertags die bijna dagelijks online gamen : * Raydendj BE
                    * fastbart1

Comment

• Bedankt voor de tip, zal eens zien .

Tenzij Forza 4 enorm lang zou uitblijven voor de een of andere reden ga ik nog niet (meteen) PS3+GT5 kopen denk ik dus misschien toch maar een account aangaan voor een jaartje.

Comment

• Comment

• Die kar mis ik zo hard , mijne Martini GT3 RS S700
                          dat geluid was zot luid en dat ging vooruit man , pfff
                          of wie herinnert zich nog mijn Mercedes A?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                            Die kar mis ik zo hard , mijne Martini GT3 RS S700
                            dat geluid was zot luid en dat ging vooruit man , pfff
                            of wie herinnert zich nog mijn Mercedes A?

hoe kan ik dat nu vergeten pieter je reed konstant op me in....( letterlijk wel te verstaan ) A turbo

Comment

• Gisteren uren plezier gehad met een kameraad icm die headset, echt lachen dit spel

Heb nu een RS2000 motor liggen in m'n Focus RS, alleen zie ik nu dat je ook een 5.0 V8 kon nemen, valt die verder te tunen dan die geblazen rs2000 engine ? (Die RS2000 motor conversie is wel duurder dan die V8 alleen weet ik niet hoe 't dan zit als je een van beide motoren verder tuned tot het max).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                Gisteren uren plezier gehad met een kameraad icm die headset, echt lachen dit spel

Heb nu een RS2000 motor liggen in m'n Focus RS, alleen zie ik nu dat je ook een 5.0 V8 kon nemen, valt die verder te tunen dan die geblazen rs2000 engine ? (Die RS2000 motor conversie is wel duurder dan die V8 alleen weet ik niet hoe 't dan zit als je een van beide motoren verder tuned tot het max).

als je voor top speed wil gaan moet je de 5.0 cammer pakken

Comment

• Zalig blok die 5.0 cammer! Heerlijke sound, veel koppel en trekt nog is kei hard door. Ik heb dit blok in de Focus ST '03 liggen, fwd en 400kw. Ik rij quasi altijd in 3de om het grootste tractieverlies te vermijden

Comment

• Voor de liefhebbers : Forza 3 Ultimate Edition voor 17,95 pond

Pick up everything new on Blu-ray with all the latest releases from Zavvi. Amazing prices and Free UK Delivery on all orders.

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                      hoe kan ik dat nu vergeten pieter je reed konstant op me in....( letterlijk wel te verstaan ) A turbo
                                      trut

maar hij was wel snel

Comment

• Time Trial: Claudio’s story

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday October 15th at 12:00PM PDT

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: Fiat 500 Abarth– Mugello Club

Comment

• Comment

Working...
                                          X