Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Time Trial: G'Zox NSX at Laguna Seca

What:
      Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When:
      Now until Friday, October 29 at 12:00PM PDT

Where:
      Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car:
      2003 Honda #16 G'Zox NSX – Mazda Laguna Seca

Comment

• Comment

• Comment

• 8 December = teleslet !!
            Hou jullie vast, want als de connection probs weg zijn = i'll be back !!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              8 December = teleslet !!
              Hou jullie vast, want als de connection probs weg zijn = i'll be back !!!!!!!
              live verloopt op 24/11 en koop geen nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                live verloopt op 24/11 en koop geen nieuwe
                Bart en ray wel hoorde ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Bart en ray wel hoorde ik

ik blijf tot gt5 er is.

Comment

• Comment

• Comment

• Fuck Xbox.
                        Hallo PS3!

Eerst wel nog het geld vinden.

Comment

• Pff ik heb geen geld meer op Forza en kheb geen zin om te race :p

Comment

• Time Trial: Stack O’ Dishes

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday, November 12th at 12:00PM PDT

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: 1970 Dodge Challenger – Mazda Laguna Seca

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                Pff ik heb geen geld meer op Forza en kheb geen zin om te race :p
                                maakt nen Alitalia Stratos, dat is niet zo moeilijk en kunt ge makkelijk verpatsen voor een schoon bedrag in de Auction House..

Zo ben ik in Forza 2 ineens met een schoon saldo begonnen
                                En dat was dit jaar nog, dus met Forza 3 moet dat zeker lukken.
                                Heb Forza 3 zelf nog altijd niet, spijtig genoeg, moet het eens dringend gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                                  maakt nen Alitalia Stratos, dat is niet zo moeilijk en kunt ge makkelijk verpatsen voor een schoon bedrag in de Auction House..

Zo ben ik in Forza 2 ineens met een schoon saldo begonnen
                                  En dat was dit jaar nog, dus met Forza 3 moet dat zeker lukken.
                                  Heb Forza 3 zelf nog altijd niet, spijtig genoeg, moet het eens dringend gaan halen

Ge moogt gerust zen daar zijn er al een 100tal van gemaakt en mooiste versie is dan nog for free,dus dat valt al int water.........

het grove geld valt idd te rapen in auction house maar de branche aankoop en verkoop van cars ( en liefst zware getuned bakken,stukken eraf halen en de credits stijgen snel)
                                  momenteel +37.000.000cr om te spenderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    Ge moogt gerust zen daar zijn er al een 100tal van gemaakt en mooiste versie is dan nog for free,dus dat valt al int water.........

het grove geld valt idd te rapen in auction house maar de branche aankoop en verkoop van cars ( en liefst zware getuned bakken,stukken eraf halen en de credits stijgen snel)
                                    momenteel +37.000.000cr om te spenderen.
                                    kan je eigenlijk auto's doorzenden naar iemand die Live Silver heeft?
                                    zoja , mag ik dan een LP640 van u Bartje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Neen dat gaat niet, ge zult terug gold moeten kopen, dan krijgde van mij nen Lp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        Neen dat gaat niet, ge zult terug gold moeten kopen, dan krijgde van mij nen Lp
                                        pfff , heb echt geen goesting om dat nog eens te kopen.
                                        Liever PS3 + GT5 dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Kzal vandaag is proberen met ne voeze otto......en alst lukt zijde ne lp640 rijker

Comment

Working...
                                          X