Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten8 December = teleslet !!
Hou jullie vast, want als de connection probs weg zijn = i'll be back !!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichtenlive verloopt op 24/11 en koop geen nieuwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBart en ray wel hoorde ik
ik blijf tot gt5 er is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenPff ik heb geen geld meer op Forza en kheb geen zin om te race :p
Zo ben ik in Forza 2 ineens met een schoon saldo begonnen
En dat was dit jaar nog, dus met Forza 3 moet dat zeker lukken.
Heb Forza 3 zelf nog altijd niet, spijtig genoeg, moet het eens dringend gaan halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichtenmaakt nen Alitalia Stratos, dat is niet zo moeilijk en kunt ge makkelijk verpatsen voor een schoon bedrag in de Auction House..
Zo ben ik in Forza 2 ineens met een schoon saldo begonnen
En dat was dit jaar nog, dus met Forza 3 moet dat zeker lukken.
Heb Forza 3 zelf nog altijd niet, spijtig genoeg, moet het eens dringend gaan halen
Ge moogt gerust zen daar zijn er al een 100tal van gemaakt en mooiste versie is dan nog for free,dus dat valt al int water.........
het grove geld valt idd te rapen in auction house maar de branche aankoop en verkoop van cars ( en liefst zware getuned bakken,stukken eraf halen en de credits stijgen snel)
momenteel +37.000.000cr om te spenderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenGe moogt gerust zen daar zijn er al een 100tal van gemaakt en mooiste versie is dan nog for free,dus dat valt al int water.........
het grove geld valt idd te rapen in auction house maar de branche aankoop en verkoop van cars ( en liefst zware getuned bakken,stukken eraf halen en de credits stijgen snel)
momenteel +37.000.000cr om te spenderen.
zoja , mag ik dan een LP640 van u Bartje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenkan je eigenlijk auto's doorzenden naar iemand die Live Silver heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenNeen dat gaat niet, ge zult terug gold moeten kopen, dan krijgde van mij nen Lp
Liever PS3 + GT5 dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenkan je eigenlijk auto's doorzenden naar iemand die Live Silver heeft?
Kzal vandaag is proberen met ne voeze otto......en alst lukt zijde ne lp640 rijker
Comment
Comment