Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    niet iedereen stapt zomaar over naar GT5

deze week wel eens testen bij maat van mij denk ik...die zal het ondertussen ook wel al hebben
    Hebt ge nog X Live dan?
    altijd welkom (PieterF BE)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
      Hebt ge nog X Live dan?
      altijd welkom (PieterF BE)
      nee die zijn verlopen

op dit moment kan ik geen games spelen, de cd-lezer weigert elke medewerking
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

nee die zijn verlopen

op dit moment kan ik geen games spelen, de cd-lezer weigert elke medewerking
        oververhitten is the word!

Comment

• Renault R5 Turbo helemaal niet meer giftig zoals ik dacht dat hij zou zijn. De breede achterbanden hebben zoveel grip dat liftoff oversteer gewoon onbestaande is. Zeer makkelijk mee te rijden dus

Comment

• Nine eleven : heb gij nog live?

Ik kan terug connecten met xbox live!!!!
            Wie speelt er nog online van mensen hier?

Comment

• Ik ook!
              alleen zit mijn xbox momenteel in een UPS camionette op weg naar NL

Comment

Ik ook!
                alleen zit mijn xbox momenteel in een UPS camionette op weg naar NL
                kaput?

ik twijfel om de nieuwe te kopen
                1978 BMW E21 323i

Comment

kaput?

ik twijfel om de nieuwe te kopen
                  inderdaad kapot.
                  en ik twijfel inderdaad ook om moest Forza 4 niet meer kunnen draaien op oude 360's , ne nieuwe te kopen

Comment

• Terwijl iedereen GT5 zit te spelen geniet ik de laatste dagen ook weer meer en meer van Forza 3

Ik activeer m'n live account terug wanneer Forza 4 er terug komt, al zou dat pas voorzien zijn eind 2011.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      Terwijl iedereen GT5 zit te spelen geniet ik de laatste dagen ook weer meer en meer van Forza 3

Ik activeer m'n live account terug wanneer Forza 4 er terug komt, al zou dat pas voorzien zijn eind 2011.
                      Mooi zo!
                      tegen dan is iedereen GT5 beu gespeeld en kunnen we weer met een volle lobby racen

Comment

• ik heb geen live nee. Dus pieter invites moeten niet meer he het was tijdelijk dat de live gratis was toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          ik heb geen live nee. Dus pieter invites moeten niet meer he het was tijdelijk dat de live gratis was toen.
                          Ja i know , maar het was me onduidelijk of je nu Gold of Silver had dus had ik het inderdaad toch een paar keer geprobeerd

Comment

Ja i know , maar het was me onduidelijk of je nu Gold of Silver had dus had ik het inderdaad toch een paar keer geprobeerd

Pieter blijft altijd aandringen.......inviten,inviten en blijven inviten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                              Pieter blijft altijd aandringen.......inviten,inviten en blijven inviten
                              agressieve marketing op Forza.

Comment

• The full list of available cars:
                                • 1971 AMC Javelin-AMX
                                • 1973 BMW Motorsport 2002 Turbo
                                • 1970 Chevrolet El Camino SS 454
                                • 1971 De Tomaso Pantera
                                • 1982 DeLorean DMC-12
                                • 1987 Ford Sierra RS500 Cosworth
                                • 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II
                                • 1978 Saab 99 Turbo
                                • 1983 Volvo 242 Turbo Evolution
                                • 1957 Ferrari 250 California
                                The Community Choice Classics Add-On Pack--coming this Tuesday, December 14 to Xbox LIVE Marketplace for 400 MS points

Kzal den xbox nog maar eens van de kast halen khem nog wat MS punten.........

Comment

• Fuck yeah!

Comment

inderdaad kapot.
                                    en ik twijfel inderdaad ook om moest Forza 4 niet meer kunnen draaien op oude 360's , ne nieuwe te kopen
                                    eindejaarspremie is binnen ... mmm tempting
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Nine eleven : heb gij nog live?

Ik kan terug connecten met xbox live!!!!
                                      Wie speelt er nog online van mensen hier?
                                      Pieter gaat mij na de examens een jaartje live cadeau doen.
                                      Dan ben ik er ook weer bij .
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Pieter gaat mij na de examens een jaartje live cadeau doen.
                                        Dan ben ik er ook weer bij .
                                        Yep , je mag het komen afhalen te Mechelen. Op 1 januari tussen 14u & 15u.

Comment

• 1971 AMC Javelin-AMX: een extra muscle car kan geen kwaad.
                                          • 1973 BMW Motorsport 2002 Turbo: ik ben geen fan maar het lijkt me wel een zalig doen om een knoert van een turbo op te vijzen.
                                          • 1970 Chevrolet El Camino SS 454: gewoon een vet kot
                                          • 1971 De Tomaso Pantera: zeer mooie wagen met een hopelijke mooie v8 soundtrack
                                          • 1982 DeLorean DMC-12: boeit me niet echt
                                          • 1987 Ford Sierra RS500 Cosworth: leuk ding waar mee gedrift zal worden
                                          • 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II: mijn favoriet van dit carpack. In GT4 reed ik er graag mee en nu met de forza phyics en sounds moet het gewoon zalig zijn.
                                          • 1978 Saab 99 Turbo: kan wel tof worden
                                          • 1983 Volvo 242 Turbo Evolution: ik denk dat snel rijden met deze nog een uitdaging wordt.
                                          • 1957 Ferrari 250 California: onbereikbaar in carreermode..

Comment

Working...
                                          X