Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWaarom onbereikbaar?
Kost ie zoveel dan?
Niks is onbereikbaar.........ondertussen credits genoeg laat maar komen
die sierra en evo2........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenNiks is onbereikbaar.........ondertussen credits genoeg laat maar komen
die sierra en evo2........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenVoila , Xbox wordt op dit moment gerepareerd.
Nu nog wachten tot eind december.
Garantie-informatie
Uw standaardgarantie verloopt op november 20, 2010.
reparatiekosten 75 euro zal me wel een nieuwe kopen danLast edited by Tracer; 12/12/2010, 12:06.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenDe opvolger komt in Herfst 2011.
http://www.xboxonly.nl/videos/5909/Forza_4/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtentijd genoeg dus om te 'sparen' voor de kinect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWaarom zou je die kinect willen.. trekt toch op niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenVoila , Xbox wordt op dit moment gerepareerd.
Nu nog wachten tot eind december.
Comment
-
Gisteren nog eens de Xbox opgestart en men stuur op zolder nog eens boven gehaald..
FUN !!
Ok 't is zeker niet zo goed als de Logitech, maar de avond ervoor met een stuur rijden en daarna met een controller.. SAAI !
Dus 'k dacht: kga de Xbox nog eens opzette..
En da valt allemaal best goed mee met dat stuur! 't is gewoon kwestie van snel te corrigeren... ik denk dat ik dit blijf spelen tot ik een Logitech G25/27 heb voor Granturismo 52018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGisteren nog eens de Xbox opgestart en men stuur op zolder nog eens boven gehaald..
FUN !!
Ok 't is zeker niet zo goed als de Logitech, maar de avond ervoor met een stuur rijden en daarna met een controller.. SAAI !
Dus 'k dacht: kga de Xbox nog eens opzette..
En da valt allemaal best goed mee met dat stuur! 't is gewoon kwestie van snel te corrigeren... ik denk dat ik dit blijf spelen tot ik een Logitech G25/27 heb voor Granturismo 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZou kunnen, maar 'k ga ni online spelen .
Comment
-
Ben sinds een maandje ook bezig (offline) forza 3 te spelen op de xbox, maar zou misschien toch een stuur willen kopen. Nu lees ik wel dat de G25/G27 het beste is, maar volgens mij werkt deze niet op de xbox? Wat zijn goeie alternatieven die ook nog betaalbaar zijn? (Liefst geen 500 euro fanatec stuur dus :p)
Comment
Comment