Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
    Ben sinds een maandje ook bezig (offline) forza 3 te spelen op de xbox, maar zou misschien toch een stuur willen kopen. Nu lees ik wel dat de G25/G27 het beste is, maar volgens mij werkt deze niet op de xbox? Wat zijn goeie alternatieven die ook nog betaalbaar zijn? (Liefst geen 500 euro fanatec stuur dus :p)
    Het Microsoft stuurtje?

Comment

• Dat stuur is toch slecht? En ik zou wel graag een 900 graden draai stuur hebben zoals een G25 of G27

Comment

• 't Is dat MS wheel (als je er nog vind tenminste), of een fanatec GT2 voor 250€...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
          Door die reparatie ben ik mijn VIP status , m'n auto's én m'n extra circuits kwijt.
          Microsoft
          Het is wel de bedoeling dat je de HD er af doet voor je uw xbox naar Duitsland stuurt he..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            Het is wel de bedoeling dat je de HD er af doet voor je uw xbox naar Duitsland stuurt he..
            heb ik ook gedaan kerel.
            't Is al opgelost ondertussen..

Comment

• Zo , even een pic hier zwieren..
              (kutkwaliteit door oude TV )
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe plaat
                Leuk zeker, zo alleen online spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Knappe plaat
                  Leuk zeker, zo alleen online spelen
                  Ge moest eens weten , tijdens Cat&Mouse kerel tegengekomen die bijna altijd online is en wilt spelen..
                  Een 11-jarige Brit , fucking irritant , écht!

Comment

• Ik amuseer met wel met de nieuwe auto's

Comment

Ge moest eens weten , tijdens Cat&Mouse kerel tegengekomen die bijna altijd online is en wilt spelen..
                      Een 11-jarige Brit , fucking irritant , écht!
                      Net zoals jij dus
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        Net zoals jij dus
                        Pieter is geen brit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                          Net zoals jij dus
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Pieter is geen brit.

Jullie zijn zo voorspelbaar hé..
                          Ah , West-Vlaanderen en Limburg , i see!

Comment

• Lol blijkbaar is met lidmaatschap een jaar verlengd..
                            Wilt ge da annuleren of opzeggen , moet ge naar de website gaan en daar krijg je dan melding: Oeps! dit mocht niet gebeuren.. er is een fout op onze website..
                            Nu moet ik nog bellen ook naar die mongolen
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• haha uw gold bedoelt ge? Das inderdaad een klote jobke om op te zeggen want ge moet bellen en eer dat ge aan iemand aan de lijn krijgt... zeker nu het vakantie is, succes!

Comment

• Alright! The ever popular G25/G27 racing wheel is coming to the Xbox 360 and Xbox 360 slim, although not 'officially'. Peripheral maker XCM has produced a converter for the steering wheel known as the 'F1 Converter'. The product also brings combo attack features to the table for fighting games!
                                Goed nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Goed nieuws
                                  Dat is interessant!

Comment

• Als dit bevestigd wordt, ga ik me toch maar een stuurtje aankopen.. don't care dat ik pakke trager ben dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Als dit bevestigd wordt, ga ik me toch maar een stuurtje aankopen.. don't care dat ik pakke trager ben dan
                                      Als je op Forza gewoon manueel neemt zonder koppeling denk ik dat je sneller gaat zijn hoor..
                                      koppeling vergt wat meer oefening denk ik

Comment

Als je op Forza gewoon manueel neemt zonder koppeling denk ik dat je sneller gaat zijn hoor..
                                        koppeling vergt wat meer oefening denk ik
                                        NIETS van.. al eens met een Logitech gereden?? das werken om nen bocht deftig te nemen.. Den eerste keer was ik super traag, net alsof ik nog nooit GT5 van dichtbij had gezien

Comment

• als de g25/27 naar xbox360 komt pak ik er ook ene :p

Comment

Working...
                                          X