Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    NIETS van.. al eens met een Logitech gereden?? das werken om nen bocht deftig te nemen.. Den eerste keer was ik super traag, net alsof ik nog nooit GT5 van dichtbij had gezien
    Omdat die verder draaien dan een gewoon Microsoft stuur bv?

Comment

• Comment

• Ik vind het eigenlijk jammer dat we in tijd van Forza daar zo weinig gereden hebben.. Blijft een toffe track

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
          Ik vind het eigenlijk jammer dat we in tijd van Forza daar zo weinig gereden hebben.. Blijft een toffe track

We herpakken ons wel in forza4.....,tja de "ring " werd het meeste geslecteerd.

Comment

• Deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
              Ik vind het eigenlijk jammer dat we in tijd van Forza daar zo weinig gereden hebben.. Blijft een toffe track
              Zeker nu je Granturismo speelt.. Forza was/is qua geheel zoveel beter
              Ik heb vorige week mijn Xbox eens op HDMI gezet.. beeld moet echt niet veel onderdoen voor GT5 hoor.. als er al veel verschil is
              En dan die tracks + auto's..
              Online zit véél beter in elkaar.. pff schitterend spel Forza
              'k ga het subiet nog eens spelen se
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zalig, eindelijk iemand die zo'n ogen eens durft open doen!

Comment

Zeker nu je Granturismo speelt.. Forza was/is qua geheel zoveel beter
                  Ik heb vorige week mijn Xbox eens op HDMI gezet.. beeld moet echt niet veel onderdoen voor GT5 hoor.. als er al veel verschil is
                  En dan die tracks + auto's..
                  Online zit véél beter in elkaar.. pff schitterend spel Forza
                  'k ga het subiet nog eens spelen se
                  Voormij gaat er niks boven GT5

Forza was goed maar dat ligt al lang ergens in een schuif .
                  Last edited by ; 17/01/2011, 17:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    Voormij gaat er niks boven GT5

Forza was goed maar dat ligt al lang ergens in een schuif .

FM3 is online beter dan gt5( selectie wagens,race opstellen,....) offline daarentegen is gt5 pakken beter.

Comment

• Gzou beter nog es spelen allemaal janetten.

Iedreen zat hier te zeggen ( oa. bart, ray,.. ) ja we gaan zeker nog eens spelen.
                      Nog niets van gezien..

Comment

• Klote dat dat live abonnement te betalen is, wil 't pas weer activeren met FM4.

Comment

• zal vant weekend nogeens online komen met de x-doos....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            Gzou beter nog es spelen allemaal janetten.

Iedreen zat hier te zeggen ( oa. bart, ray,.. ) ja we gaan zeker nog eens spelen.
                            Nog niets van gezien..

Gisteren was ik er maar waar was jonass???( vlug de credits van storefront binnengehaald....136.000cr na 2 maand inactief )

Comment

• Eindelijk toch iemand die het inziet (Alexx)
                              En @ de rest : online komen is de boodschap , hoe meer zielen hoe meer vreugde!
                              Ik mis al die speciaal figuren op X Live.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                Gisteren was ik er maar waar was jonass???( vlug de credits van storefront binnengehaald....136.000cr na 2 maand inactief )
                                Ja jongen om 5u ben ik nog niet thuis ze.
                                Kom nog es rond 7u30 ofzo online en ik zal er zijn
                                Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                zal vant weekend nogeens online komen met de x-doos....
                                Ja lap, vant weekend kan ik niet spelen natuurlijk ben bij min pa..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Klote dat dat live abonnement te betalen is, wil 't pas weer activeren met FM4.
                                  Wat is voor een werkend persoon 20€/3 maand??
                                  Zelfs voor mij als schoolgaande is dat doenbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    Wat is voor een werkend persoon 20€/3 maand??
                                    Zelfs voor mij als schoolgaande is dat doenbaar.
                                    Huur/Lening, water,elentriek,gas,verzekeringen,afbetaling auto, verzekering auto,naft/diesel,tax, internet,Hond/kind,ziekenkas,vakbond,eten,drinken,....

tel dat allemaal van een werkende mens zen maandloon af en hopelijk schiet er dan nog 20€ over

Ma bon, ge hebd gelijk... als 50€/jaar teveel is, dan zoude infeite nog geneens nen xbox kunnen kopen

Comment

• Waar ik me wel aan stoor is dat de wagens niet zo direct reageren als met GT5.. voor de rest.. tracks/online/auto's = Forza
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        Huur/Lening, water,elentriek,gas,verzekeringen,afbetaling auto, verzekering auto,naft/diesel,tax, internet,Hond/kind,ziekenkas,vakbond,eten,drinken,....

tel dat allemaal van een werkende mens zen maandloon af en hopelijk schiet er dan nog 20€ over

Ma bon, ge hebd gelijk... als 50€/jaar teveel is, dan zoude infeite nog geneens nen xbox kunnen kopen
                                        Dan moete ne minder zwaren auto kopen of wa minder drinken

Comment

Waar ik me wel aan stoor is dat de wagens niet zo direct reageren als met GT5.. voor de rest.. tracks/online/auto's = Forza
                                          Hebde nu toch nog uw Live opgezegd of niet?

Comment

Working...
                                          X