Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk jammer dat we in tijd van Forza daar zo weinig gereden hebben.. Blijft een toffe track
We herpakken ons wel in forza4.....,tja de "ring " werd het meeste geslecteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk jammer dat we in tijd van Forza daar zo weinig gereden hebben.. Blijft een toffe track
Ik heb vorige week mijn Xbox eens op HDMI gezet.. beeld moet echt niet veel onderdoen voor GT5 hoor.. als er al veel verschil is
En dan die tracks + auto's..
Online zit véél beter in elkaar.. pff schitterend spel Forza
'k ga het subiet nog eens spelen se2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZeker nu je Granturismo speelt.. Forza was/is qua geheel zoveel beter
Ik heb vorige week mijn Xbox eens op HDMI gezet.. beeld moet echt niet veel onderdoen voor GT5 hoor.. als er al veel verschil is
En dan die tracks + auto's..
Online zit véél beter in elkaar.. pff schitterend spel Forza
'k ga het subiet nog eens spelen se
Forza was goed maar dat ligt al lang ergens in een schuif .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenVoormij gaat er niks boven GT5
Forza was goed maar dat ligt al lang ergens in een schuif .
FM3 is online beter dan gt5( selectie wagens,race opstellen,....) offline daarentegen is gt5 pakken beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenGzou beter nog es spelen allemaal janetten.
Iedreen zat hier te zeggen ( oa. bart, ray,.. ) ja we gaan zeker nog eens spelen.
Nog niets van gezien..
Gisteren was ik er maar waar was jonass???( vlug de credits van storefront binnengehaald....136.000cr na 2 maand inactief )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenGisteren was ik er maar waar was jonass???( vlug de credits van storefront binnengehaald....136.000cr na 2 maand inactief )
Kom nog es rond 7u30 ofzo online en ik zal er zijn
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenzal vant weekend nogeens online komen met de x-doos....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKlote dat dat live abonnement te betalen is, wil 't pas weer activeren met FM4.
Zelfs voor mij als schoolgaande is dat doenbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenWat is voor een werkend persoon 20€/3 maand??
Zelfs voor mij als schoolgaande is dat doenbaar.
tel dat allemaal van een werkende mens zen maandloon af en hopelijk schiet er dan nog 20€ over
Ma bon, ge hebd gelijk... als 50€/jaar teveel is, dan zoude infeite nog geneens nen xbox kunnen kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenHuur/Lening, water,elentriek,gas,verzekeringen,afbetaling auto, verzekering auto,naft/diesel,tax, internet,Hond/kind,ziekenkas,vakbond,eten,drinken,....
tel dat allemaal van een werkende mens zen maandloon af en hopelijk schiet er dan nog 20€ over
Ma bon, ge hebd gelijk... als 50€/jaar teveel is, dan zoude infeite nog geneens nen xbox kunnen kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWaar ik me wel aan stoor is dat de wagens niet zo direct reageren als met GT5.. voor de rest.. tracks/online/auto's = Forza
Comment
Comment