nice! indien je live hebd, voeg je me maar toe => Raydendj BE
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtennice! indien je live hebd, voeg je me maar toe => Raydendj BE
Heb wel maar live voor een maand, was ne promo voor nen euro, ben nog niet zeker of ik het daarna ga verlengen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenaahn jonass voeg mij anders ook eens toe: be gerrit
Na mijn examens koop ik live.
zie momenteel het nut er niet van in, omdat ik nooit online ga
Ik zoek eigenlijk ook nog een tweedehands stuur of iets dergelijks kan ook ruilen tegen pc-stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichtenook toegevoegd, mijne gt is Friscko btw
Done.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVoeg jij mij toe, da's makkelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVoeg mij ook maar toe : del mossa
Indien ik nog eens tijd vind om online te komen..
Tijdens de examens zal ik wel meer tijd hebben zeker
Begin juli verloopt mij live weeral
Denk dat'k dan in augustus direct een jaar koop.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenén de Fujimi hé.
Comment
-
Tsukuba Circuit !
Kheb ook eindelijk terug Live, en een eigen appartement (ipv thuis de tv te delen met de ouders), dus zit bijna elke avond online. (Ben wel meestal NBA 2K11 aan het spelen).
Ik zal dadelijk eens een hoop mensen toevoegen van hierHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenTsukuba Circuit !
Kheb ook eindelijk terug Live, en een eigen appartement (ipv thuis de tv te delen met de ouders), dus zit bijna elke avond online. (Ben wel meestal NBA 2K11 aan het spelen).
Ik zal dadelijk eens een hoop mensen toevoegen van hier
Alsk tijd vind, kom ek ook nog es online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenWeet er iemand of als ik Forza 3 begonnen ben met een gewone Forza 3 disc, of dat die saves ook tellen als ik Forza 3 Ultimate Collection ga halen?
Comment
Comment