Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enquete 1/18 figuren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enquete 1/18 figuren

Aan alle die-cast verzamelaars, vooral diegenen dan van schaal 1/18, zouden jullie zo vriendelijk om even deze korte enquete in te vullen?

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=19746

Dank bij voorbaat.

Done

Comment

Done.

Comment

ook net mijn bijdrage geleverd

Comment

Done

Comment

Done...Heeft deze enquete een doel, of is het louter nieuwgierigheid ?

Comment

Ze heeft een doel, maar ik begin niet zomaar aan iets. (vandaar deze enquete)

Comment

Is ingegeven.

In een speelgoed(modelbouw) winkel in de Kapelstraat(winkelstraat) Oostende had over 14 dagen nog pitpoezen zien staan op schaal(denk 1/18 )

Comment

Ja, zo'n pitspoezen heb je genoeg, maar ik vind dat ze niet zomaar bij elke model passen en vaak zijn ze niet mooi genoeg afgewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Ja, zo'n pitspoezen heb je genoeg, maar ik vind dat ze niet zomaar bij elke model passen en vaak zijn ze niet mooi genoeg afgewerkt.
                    Ja, ik had toen weinig tijd om ze zo in detail te bestuderen(volgende keer doe ik dat wel ) om te zien of alles er goed op en aan zat.

Comment

Done. En redelijk snel ook zelfs, want op de eerste vraag al direct "nee" geantwoord, waardoor de rest niet meer van toepassing is.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ingevuld

Comment

Working...
                        X