Iemand ooit gehoord van het spel Carfactory Tycoon?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Carfactory Tycoon~?
Collapse
X
-
ik heb dat eens in de uitverkoop gekocht, maar na 10minuten spelen wordt mijn scherm zwart, op eender welke pc.
was wel een entertaining spel, in die 10minuten (of zoiets) dat ik het telkens speelde
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenik heb dat eens in de uitverkoop gekocht, maar na 10minuten spelen wordt mijn scherm zwart, op eender welke pc.
was wel een entertaining spel, in die 10minuten (of zoiets) dat ik het telkens speelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenKben van plan aan te schaffen is het aan te raden zelfs voor 10 min? Wat moet je allemaal doen?
Je bouwt auto's (stadsauto's, coupés, cabrio's, bestelwagens of luxewagens), kiest een paar modellen, kan een bod doen op nieuwe fabrieken of verdelers. Je moet zorgen dat je sneller en beter bent dan de concurrentie. En dat je dus wagens blijft verkopen. Dat laatste is niet altijd op de meest logische manier. Ik herinner me dat ik de sportwagens duurder moest maken opdat de verkoop zou stijgen...
Ik vond het wel leuk, maar het hangt er van af of je van die tycoon-spelen leuk vindt, natuurlijk.(en hoe hoog je grafische verwachtingen zijn voor een spel van 2001)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIk wist niet dat ze dat nog verkochten, of ik heb een ander spel met dezelfde naam voor.
Je bouwt auto's (stadsauto's, coupés, cabrio's, bestelwagens of luxewagens), kiest een paar modellen, kan een bod doen op nieuwe fabrieken of verdelers. Je moet zorgen dat je sneller en beter bent dan de concurrentie. En dat je dus wagens blijft verkopen. Dat laatste is niet altijd op de meest logische manier. Ik herinner me dat ik de sportwagens duurder moest maken opdat de verkoop zou stijgen...
Ik vond het wel leuk, maar het hangt er van af of je van die tycoon-spelen leuk vindt, natuurlijk.(en hoe hoog je grafische verwachtingen zijn voor een spel van 2001)
Comment
Comment