Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rc buggy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• conrad.be => kyosho lazer zoeken
    R2R voor 150€

Comment

• Ziet er leuk uit idd.
      Persoonlijk zou ik echter liever een 2wd stadiumtruck zien

Je moet trouwens ook nog batterijen en lader rekenen.

Comment

• Dat pack kost 25€. Zal wel niet de beste batterij zijn

Waarom 2wd stadiumtruck?
        Wat is het verschil in gebruik tussen een buggy en een stadiumtruck? Beide zijn toch voor offroad..

Comment

• Stadiumtruck ziet er gewoon beter uit

En iets minder kwetsbare voorophanging ook.
          2wd om te driften uiteraard, 4wd heb je amper nodig, is trager en meer vatbaar voor slijtage en stukken.
          En het rijdt veel logger en niet zo scherp.

€25 voor een lader en batterij zal inderdaad niet veel voorstellen

En 1 batterij op zich is belachelijk, dan kun je 10min per dag rijden

Comment

• Ik zie liever een Buggy dan zo'n truck Ik zal eens zien wat voor 2wd's er allemaal zijn. Met 3 accu's lopen de kosten wel alweer op natuurlijk

Comment

• die dingen zijn gewoon vrij duur. Ik heb een tijd geleden ook gekeken voor zoiets. Ge zijt best af met een traxxas leek mij en dat is nog erg duur met 2 of 3 batterijen erbij. Ik gok dat ge met minder dan 350, 2e hands, niet echt iets goeds vindt. 4wd lijkt mij ook echt niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Met 3 accu's lopen de kosten wel alweer op natuurlijk
                Moet jij weten als je maar 10min per dag wilt rijden eh

Zeker met zo'n standaard flutladertje duurt het laden een 8tal uur ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  die dingen zijn gewoon vrij duur. Ik heb een tijd geleden ook gekeken voor zoiets. Ge zijt best af met een traxxas leek mij en dat is nog erg duur met 2 of 3 batterijen erbij. Ik gok dat ge met minder dan 350, 2e hands, niet echt iets goeds vindt. 4wd lijkt mij ook echt niet nodig
                  2dehands is het aanbod te beperkt en meestal zijn het die dure modellen die eigenlijk geen fuck goedkoper zijn dan in de winkel. Daarbij vind ik het ook beter om dit nieuw te kopen, je weet niet wat er met een 2dehandse is gebeurd. De enige traxxas die me aanspreek is de Bandit. Hun goedkoopste buggy, voor 200€ R2R.
                  Ik zou wel graag zelf de auto bouwen en dat gaat bij zo'n Bandit niet.

Comment

• Ik heb altijd veel plezier aan deze gehad en ik vraag er ook niet teveel aan .. Goede kwaliteit enzo, Kijk maar eens als iemand geinteresseerd is, de post zelf geeft genoeg informatie

Tweedehands en nieuwe Radiografische Auto's kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

• Dit topic is vergif!!

Het feit dat ik vorig jaar geen elektro heb genomen doordat de winkel niet meewerkte helpt ook niet veel

Comment

• Ik ga toch voor nitro gaan. Ben gisteren eens naar een modelbouwwinkel geweest en daar was de eigenaar een klant aan het helpen met een probleem. Heb even meegekeken en het lijkt me wel interessant om zo te sleutelen. Electro is echt wel plug and play. Nitro klinkt ook zo veel leuker

Comment

• Oh, you'll be sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Oh, you'll be sorry
                            ² that ,als ge graag elke rit brokken hebt ,ga uw gang
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Welke brokken? Crashen kan je ook met een electro he.

Comment

• Trust me, nitro is kut.

Veel te klein om aan te kunnen werken, veel te fragiel om mee te rijden, enorm kut om telkens fatsoenlijk af te stellen. En dan slaat hij om de minuut weer af en kun je naar dat ding toelopen en weer een half uur liggen trekken eer hij in gang schiet en dan springt je trekkoord over en.... laat maar zijn

Comment

Trust me, nitro is kut.

Veel te klein om aan te kunnen werken, veel te fragiel om mee te rijden, enorm kut om telkens fatsoenlijk af te stellen. En dan slaat hij om de minuut weer af en kun je naar dat ding toelopen en weer een half uur liggen trekken eer hij in gang schiet en dan springt je trekkoord over en.... laat maar zijn
                                  Die je daar ooit eens mee gehad hebt op een M&G was dat nitro? Of nog iets anders qua fuel?

Die witte.

Comment

• Dat, beste Jupke, was een Marder

Dat rijdt op gewone benzine met wat olie erbij. Geen gezeik, gewoon starten en baggeren maar

Comment

Dat, beste Jupke, was een Marder

Dat rijdt op gewone benzine met wat olie erbij. Geen gezeik, gewoon starten en baggeren maar
                                      Dus tweetakt eigenlijk?

Just, marder, hoe kon ik dat vergeten, er werd over niets anders gezeverd toen

is dat zoveel duurder dan of zo dan een nitro?

Comment

• n00b mengt zich in een discussie waar ie niets te zoeken heeft

Comment

Working...
                                        X