Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rc buggy
Collapse
X
-
Stadiumtruck ziet er gewoon beter uit
En iets minder kwetsbare voorophanging ook.
2wd om te driften uiteraard, 4wd heb je amper nodig, is trager en meer vatbaar voor slijtage en stukken.
En het rijdt veel logger en niet zo scherp.
€25 voor een lader en batterij zal inderdaad niet veel voorstellen
En 1 batterij op zich is belachelijk, dan kun je 10min per dag rijden
Comment
-
die dingen zijn gewoon vrij duur. Ik heb een tijd geleden ook gekeken voor zoiets. Ge zijt best af met een traxxas leek mij en dat is nog erg duur met 2 of 3 batterijen erbij. Ik gok dat ge met minder dan 350, 2e hands, niet echt iets goeds vindt. 4wd lijkt mij ook echt niet nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMet 3 accu's lopen de kosten wel alweer op natuurlijk
Zeker met zo'n standaard flutladertje duurt het laden een 8tal uur ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendie dingen zijn gewoon vrij duur. Ik heb een tijd geleden ook gekeken voor zoiets. Ge zijt best af met een traxxas leek mij en dat is nog erg duur met 2 of 3 batterijen erbij. Ik gok dat ge met minder dan 350, 2e hands, niet echt iets goeds vindt. 4wd lijkt mij ook echt niet nodig
Ik zou wel graag zelf de auto bouwen en dat gaat bij zo'n Bandit niet.
Comment
-
Ik heb altijd veel plezier aan deze gehad en ik vraag er ook niet teveel aan .. Goede kwaliteit enzo, Kijk maar eens als iemand geinteresseerd is, de post zelf geeft genoeg informatie
Comment
-
Ik ga toch voor nitro gaan. Ben gisteren eens naar een modelbouwwinkel geweest en daar was de eigenaar een klant aan het helpen met een probleem. Heb even meegekeken en het lijkt me wel interessant om zo te sleutelen. Electro is echt wel plug and play. Nitro klinkt ook zo veel leuker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOh, you'll be sorry2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Trust me, nitro is kut.
Veel te klein om aan te kunnen werken, veel te fragiel om mee te rijden, enorm kut om telkens fatsoenlijk af te stellen. En dan slaat hij om de minuut weer af en kun je naar dat ding toelopen en weer een half uur liggen trekken eer hij in gang schiet en dan springt je trekkoord over en.... laat maar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTrust me, nitro is kut.
Veel te klein om aan te kunnen werken, veel te fragiel om mee te rijden, enorm kut om telkens fatsoenlijk af te stellen. En dan slaat hij om de minuut weer af en kun je naar dat ding toelopen en weer een half uur liggen trekken eer hij in gang schiet en dan springt je trekkoord over en.... laat maar zijn
Die witte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat, beste Jupke, was een Marder
Dat rijdt op gewone benzine met wat olie erbij. Geen gezeik, gewoon starten en baggeren maar
Just, marder, hoe kon ik dat vergeten, er werd over niets anders gezeverd toen
is dat zoveel duurder dan of zo dan een nitro?
Comment
Comment