Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@nineeleven als je wil mag je altijd eens komen kijken naar de Vorza / Ishima en het verschil eens zien tussen electro en nitro De MBX6 zal nog niet gereed zijn tegen dan
Jaja van de Baja was ik zeer tevreden, echter je had nergens de mogelijkheid in mijn buurt om op circuit te gaan crossen...
Kreeg er vrijwillig een zeer mooie prijs voor...
Inderdaad deze zal ook alleen maar op het circuit rijden hoor
Is niets zo leuk als over een offroad circuit razen
Inderdaad !
Wij hadden beide, een off-road en een gewoon asfalt-circuit. Ik vond off-road eigenlijk wel het plezantste, met de power van zo'n buggy. We zijn ooit eens heel vroeg 's morgens naar de zee geweest, om daar met de buggy's op het natte zand te rijden, gewoonweg super Wel een miserie om achteraf al het zand er uit te kuisen. Best ook een 2-versnellingsbak monteren. Want daar kan je echt constant op top rijden.
ik ben nieuw op het gebied van rc auto's en ik heb een vraag:
kan ik als ik een rc buggy koop zonder afstandsbediening gewoon een random afstandsbediening erbij kopen van elk merk of moet er specifiek een afstandsbediening bij?
hallo ik verkoop mijn traxxas 3.3 perfect in orde 1 jaar oud vraagprijs is 320 euro als je intresse hebt gelieve een mailtje te sturen naar daveyreekmans@live.be
Comment