Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rc buggy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    haha misschien wel ja ...

@nineeleven als je wil mag je altijd eens komen kijken naar de Vorza / Ishima en het verschil eens zien tussen electro en nitro De MBX6 zal nog niet gereed zijn tegen dan
    zou ik wel eens willen doen ja waar moet ik zijn?

Comment

• Jaja van de Baja was ik zeer tevreden, echter je had nergens de mogelijkheid in mijn buurt om op circuit te gaan crossen...
      Kreeg er vrijwillig een zeer mooie prijs voor...

Ikzelf ben van Beringen

Comment

• Voila mijn laatste aanwinst is zo goed al af, alleen de servo armpjes en de benzine darmpjes er nog op en de body terug ontvangen van de airbrusher

Comment

Voila mijn laatste aanwinst is zo goed al af, alleen de servo armpjes en de benzine darmpjes er nog op en de body terug ontvangen van de airbrusher

Nice!

Ik heb nog 3 nitro's staan, maar ze staan al 2 jaar stil

Een Kyosho op schaal 1/8, een HPI (racer) op 1/10 en een buggy ook op 1/10.
          Als ik dit zie begint het weer ferm te kriebelen.

Kheb nog een tijdje op circuit gereden...zalig...

Comment

• Inderdaad deze zal ook alleen maar op het circuit rijden hoor
            Is niets zo leuk als over een offroad circuit razen

Comment

Inderdaad deze zal ook alleen maar op het circuit rijden hoor
              Is niets zo leuk als over een offroad circuit razen
              Inderdaad !

Wij hadden beide, een off-road en een gewoon asfalt-circuit. Ik vond off-road eigenlijk wel het plezantste, met de power van zo'n buggy. We zijn ooit eens heel vroeg 's morgens naar de zee geweest, om daar met de buggy's op het natte zand te rijden, gewoonweg super Wel een miserie om achteraf al het zand er uit te kuisen. Best ook een 2-versnellingsbak monteren. Want daar kan je echt constant op top rijden.

Kben al benieuwd naar je kap van de airbrusher !

Comment

• Ja voor echt op circuit te rijden heb je die 2 versnellingsbak niet nodig, deze competitie motortjes draaien netjes 40 000 toeren en blijven doorgaan

Ik heb vandaag een buggy verkocht, die gaat morgen weg en ben dus ook leuk een andere bouwdoos gaan halen voor als het opnieuw begint te regenen

Comment

• ha mensen,

ik ben nieuw op het gebied van rc auto's en ik heb een vraag:
                  kan ik als ik een rc buggy koop zonder afstandsbediening gewoon een random afstandsbediening erbij kopen van elk merk of moet er specifiek een afstandsbediening bij?

Comment

• te koop traxxas 3.3

hallo ik verkoop mijn traxxas 3.3 perfect in orde 1 jaar oud vraagprijs is 320 euro als je intresse hebt gelieve een mailtje te sturen naar daveyreekmans@live.be

Comment

Working...
                    X