Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik, als rallyfanaat, die bijna alle McRae games heb gespeeld om de rally, mis toch weer dat echte rallyen! Bandenkeuzes,risico nemen als het regent of sneeuwt, door een dorpje scheuren waarbij je half om een rotonde moet waar super veel man staan te kijken! groot assortiment aant rally-auto's. En niet allemaal die baja-auto's enzovoort!
Zelf heb ik ook zo mijn twijfels bij het X Games-sfeertje,heeft niks meer te maken met colin mcrae. ( behalve zijn eigen wagens dan )
Ik, als rallyfanaat, die bijna alle McRae games heb gespeeld om de rally, mis toch weer dat echte rallyen! Bandenkeuzes,risico nemen als het regent of sneeuwt, door een dorpje scheuren waarbij je half om een rotonde moet waar super veel man staan te kijken! groot assortiment aant rally-auto's. En niet allemaal die baja-auto's enzovoort!
Zelf heb ik ook zo mijn twijfels bij het X Games-sfeertje,heeft niks meer te maken met colin mcrae. ( behalve zijn eigen wagens dan )
titel had beter geweest X GAMES DIRT......
natuurlijk ieder zijn mening hierover!
Daar kan ik mij wel in vinden, het is idd niet meer het echte rally rijden van de eerste reeksen.
Nog anderhalf tot 2 jaar geduld, er is een nieuwe WRC bevestigd. Ik laat CMD2 ook liggen, in GT5 zullen meer rallywagens zitten, en de gameplay zal ook niet slechter zijn.
Nog anderhalf tot 2 jaar geduld, er is een nieuwe WRC bevestigd. Ik laat CMD2 ook liggen, in GT5 zullen meer rallywagens zitten, en de gameplay zal ook niet slechter zijn.
Een nieuwe WRC? Zalig! Daar kijk ik echt naar uit. De laatste voor PS2 vond ik echt schitterend.
DIRT daarentegen. Grafisch top, maar voor de rest...
Je moet er ook aan denken dat niet iedere gamepublisher een pure hardcore sim wil maken. Ik denk dat de markt voor een "simpele" arcaderacer veel groter is dan voor een sim. Plus die mensen zijn veel minder kritisch/moeilijk (tis maar hoe je het ziet).
Als grote publisher die het voor het grote geld doet zou ik het ook wel weten. Dat maakt het helemaal geen slechte game, het is gewoon niet wat jullie willen/zoeken in een spel
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Feit. Codemasters weten heus wat ze doen op het vlak van doelpubliek. Hun games zijn gericht op het grote publiek, dat gewoon een cd'tje in hun gamesystem wil rammen, en vlammen da't nimmer schoon is. Van een racelijn hebben die mannen amper gehoord, en terecht, want in Ridge Racer en Burnout (om er maar een paar te noemen) is da ook voor niks nodig. Zowel Grid als Dirt 1 tonen uitermate dat ze het grote racegamer publiek proberen te bereiken. Voor de rest zijn dat bangelijk toffe games, met een leuke en spannende racebeleving, en meestal nog goede graphics ook. Mijne kameraad heeft tot Shift uitkwam héél lang plezier beleefd aan Grid en Burnout Paradise, terwijl ik het bij GTR en rFactor hield.
titel had beter geweest X GAMES DIRT......
natuurlijk ieder zijn mening hierover!
Idd, sluit ik me totaal bij aan .Het is wel een toffe game maar de echte rallyexperience zit er niet in vind ik...
Waar heb je die ervaring als 16-jarige dan opgedaan?
In spellen eh...Gwn de 'onverwachte dingen' en 'lastige dingen'.Zoals eens een onverwacht regenbuitje zou leuk zijn of nog van die zwaare parcours me veel blinde bochten.Ik weet het: tzijn enkel maar voorbeeldjes dak hier zeg maar tzijn wel leuke detailkes die er toch wel bij kunnen.Het is wel een nice gameke maarja kwn het wowgevoel zit er precies niet in
Comment