Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rfactor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rfactor

Deze verdient toch wel eigen topic, is volgens mij toch wel de beste F1 simulatie..

Ik vind echter maar geen goede set-ups voor de wagens. Op Spa bijvoorbeeld kom ik een dikke 1.5-2 sec tekort op de AI gedreven bolides.....
    Iemand enig idee waar ik goede setups vind? Op de website rfactorcentral.com staan er maar ik kan ze vandaar niet downloaden......

Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    Deze verdient toch wel eigen topic, is volgens mij toch wel de beste F1 simulatie..

Ik vind echter maar geen goede set-ups voor de wagens. Op Spa bijvoorbeeld kom ik een dikke 1.5-2 sec tekort op de AI gedreven bolides.....
    Iemand enig idee waar ik goede setups vind? Op de website rfactorcentral.com staan er maar ik kan ze vandaar niet downloaden......
    Een vraagske, hoe kunt ge volledig manueel rijden?
    Bij mij lukt het niet om zelf te verleggen, koppelen lukt maar versmijten nie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten

Als je races gaat rijden kan je ervaren rijders tegenkomen, zij kunnen jou hun set-up sturen,
      zo ben ik toch aan een heel hoopje goede set-ups gekomen, wel raar dat je ze niet kan downloaden.

Comment

rFactor is niet alleen een goede F1-simulator. Het is gewoon een goede simulator in het algemeen. De Enduracers mod vind ik persoonlijk de beste. Het enige spijtige is dat deze mod in afzonderlijke packs vrijgegeven wordt. Voorlopig zijn in GT2 bijvoorbeeld alleen de Porsche 997 RSR, 996 RSR, Spyker GT2R en de Panoz GT2 beschikbaar. Nog geen Ferrari 430 of BMW M3 dus.

Comment

Topicje eens van onder het stof halen.
          Samen met 3 vrienden is dit onze wagen voor het LMS kampioenschap:

Heb terug het plezier gevonden van RFactor te spelen

Comment

Bij mij is't just andersom, sinds GT5 rF nimmer opengehad. 'k Vind het toch allemaal wat te serieus, zeker als ge in liga rijdt, en een heel week moet trainen en setups zoeken... 'k Heb al zo weinig gametijd, dan spendeer ik het liever aan wat spielerei online. 't Blijft niche hè, de racesims. Trouwens, die VRL al eens gecheckt Brecht? 'k Heb het al gezegd hè, gij zou daar ZEKER meekunnen vlgs mij. Ze hebben tweewekelijks testraces waar iedereen aan kan deelnemen, ge kunt altijd eens zien of 't iets voor u is hè. Momenteel rijden ze de Enduracers mod met GT2's. Dit is't forum: http://timpreza.proboards.com/index.cgi?. 's Wel de moeite ze, soms met 25+ man aan de start, allemaal samen de eerste chicane van Monza in, zonder enig contact, heerlijk!

Comment

Working...
            X