Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
    pfff... :p
    en ik blij zijn dat ik bij tuned op 1.41 geraak :p
    niet dus :p
    hoe zet jij je tractiecontrole?
    Bij de normale auto staat Tractiecontrole zowiezo af, omdat ik mijn G25 stuur gebruik

en bij de Tuned auto heb ik Tractiecontrole ook af staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Mijn Driving Force Pro heeft 900° en dat kun je dan nog eens verder instellen zoals je zelf wilt

En die is niet afschuwelijk blauw
      de mijne is ook niet afschuwelijk blauw, en nu ik een g25 heb ligt de ex eigenlijk een beetje in de weg . dus voor 30 euro mag hij de deur uit.

Comment

• misschien een domme vraag maar staat bij de g25 de tc altijd af of moet je dat ergens instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          misschien een domme vraag maar staat bij de g25 de tc altijd af of moet je dat ergens instellen?

bij de normal car staat TC standaard AF met G25 stuur

Bij de tuned car staat TC standaard op 7 ingesteld met uw G25

Comment

• Ik heb net op site van game mania gezien, en er stond zo'n limited edition voor te bestellen, is daar iets anders bij tegen over de gewone GT5?
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik heb net op site van game mania gezien, en er stond zo'n limited edition voor te bestellen, is daar iets anders bij tegen over de gewone GT5?
              Waarschijnlijk zelfde principe als bij Forza 3. Je hebt een aantal auot's in die limited edition zitten die in de gewone versie niet zitten, zoiets was het.

Comment

• Ik vind den demo echt schijteslecht!
                Heb hem geen 10 mn gespeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Ik vind den demo echt schijteslecht!
                  Heb hem geen 10 mn gespeeld.
                  same here
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

in vaktermen noemt dit "realisme"
                    Realisme en Gran Turismo gaan niet in dezelfde zin.

GT is niet meer dan een ordinair arcade spel dat zijn kracht haalt uit de enorme cars- en tracklist. That's all...

Comment

• Sta momenteel 4e in België met:

01.36.298
                      01.48.660
                      - - - - - - - -
                      03.24.958

Het wereldrecord is momenteel in handen van een Japanner:

01.35.418
                      01.47.561
                      - - - - - - - -
                      03.22.979

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Realisme en Gran Turismo gaan niet in dezelfde zin.

GT is niet meer dan een ordinair arcade spel dat zijn kracht haalt uit de enorme cars- en tracklist. That's all...
                        so wrong! enkel het snelheidsgevoel wil ik over discusieren.

Comment

• Hij zit er niet ver naast hoor.

Gran Turismo is helemaal niet zo realistisch als de meesten denken, maar als je enkel need for speed gewoon bent dan is het nog wel realistisch ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            van 10000 auto's een HD model maken, jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Hij zit er niet ver naast hoor.

Gran Turismo is helemaal niet zo realistisch als de meesten denken, maar als je enkel need for speed gewoon bent dan is het nog wel realistisch ja.
                              Jij hebt Forza 3 hè? Speel je dat met een stuur? Moet je echt eens doen, het realisme is volledig weg! Mensen die met een controler spelen zijn echt niet in een positie om te beoordelen of een spel realistisch is. Speel de GT5 demo met een stuur, alle aids off en dan weet je pas wat realisme is

Comment

• Ik heb hier een stuur liggen en 't ligt vooral aan het stuur. Niet aan Forza, naar mijn mening
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Jij hebt Forza 3 hè? Speel je dat met een stuur? Moet je echt eens doen, het realisme is volledig weg! Mensen die met een controler spelen zijn echt niet in een positie om te beoordelen of een spel realistisch is. Speel de GT5 demo met een stuur, alle aids off en dan weet je pas wat realisme is
                                  Nee, want Microsucks ondersteunt geen Logitech sturen...

Met controller is Forza een miljard keer realistischer in ieder geval.
                                  En Gran Turismo time trial met het stuur is belachelijk slecht, de prologue was zelfs beter.

En nee, dat noem ik dus niet realistisch.
                                  Speel maar eens Live for Speed of GTR met datzelfde stuur waar je Gran Turismo mee speelt, dan weet je wat realisme moet zijn.

En dat Forza niet realistisch is met een stuur lijkt me logisch als je dat playmobil stuurtje van Microsoft zelf gebruikt

Comment

so wrong! enkel het snelheidsgevoel wil ik over discusieren.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Hij zit er niet ver naast hoor.

Voila!

Ik heb zo'n speciaal GT4-stuurtje van Logitech. Ooit gekocht om GT4 te spelen op PS2. De dag dat ik GTR ontdekt heb op pc, heb ik nooit nog 1 minuut GT gespeeld. Oja, toch 1 keer: de eerste demo van GT5 op PS3. Ik was het na 10 seconden beu. Banden die piepen aan 2,5 km/u, een lomp en gevoelloos rijgedrag, auto's die amper van hun rijlijn afwijken... (ik kan nog effe doorgaan) Dat was mijn conclusie.

Gran Turismo is echt niet realistisch. Mensen die het tegendeel beweren, hebben volgens mij nog nooit een echte race van dichtbij gezien. En ik wil al zeker niet weten hoe ze zelf in auto rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Voila!

Ik heb zo'n speciaal GT4-stuurtje van Logitech. Ooit gekocht om GT4 te spelen op PS2. De dag dat ik GTR ontdekt heb op pc, heb ik nooit nog 1 minuut GT gespeeld. Oja, toch 1 keer: de eerste demo van GT5 op PS3. Ik was het na 10 seconden beu. Banden die piepen aan 2,5 km/u, een lomp en gevoelloos rijgedrag, auto's die amper van hun rijlijn afwijken... (ik kan nog effe doorgaan) Dat was mijn conclusie.

Gran Turismo is echt niet realistisch. Mensen die het tegendeel beweren, hebben volgens mij nog nooit een echte race van dichtbij gezien. En ik wil al zeker niet weten hoe ze zelf in auto rijden!
                                      je hebt het hier dan over de proloque en de time trial versie die onlangs uitgekomen is.
                                      ik begrijp niet goed waarom sommigge mensen deze zo gaan afbreken als je weet dat de proloque ondertussen al meer of een jaar oud is en de time trial een in de haast op het net gegooid afkooksel hiervan is om potentiele klanten te paaien (mijn gedacht hierover).
                                      als de definitieve versie uit is wil ik verder discusieren

Comment

• Bij de time trial staat nochtans duidelijk dat het een goede vertegenwoordiging zal zijn van de uiteindelijke ervaring.

Comment

je hebt het hier dan over de proloque en de time trial versie die onlangs uitgekomen is.
                                          ik begrijp niet goed waarom sommigge mensen deze zo gaan afbreken als je weet dat de proloque ondertussen al meer of een jaar oud is en de time trial een in de haast op het net gegooid afkooksel hiervan is om potentiele klanten te paaien (mijn gedacht hierover).
                                          als de definitieve versie uit is wil ik verder discusieren
                                          So? Er is toch genoeg beweerd dat (vroeger) GT4 hét racing game was. Het zou me zeer verwonderen dat de auto's in GT5 plots wél gaan reageren zoals ze zouden moeten reageren... En dat er plots een wereld van verschil zal zijn tussen de prologue en het echte game geloof ik evenmin!

Comment

Working...
                                          X