Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is er eigenlijk iemand die GT5 speelt met z'n controller en niet met zo'n seat en stuur? Ik ben eigenlijk niet bereid om daar zoveel geld tegen te smijten...
Is er eigenlijk iemand die GT5 speelt met z'n controller en niet met zo'n seat en stuur? Ik ben eigenlijk niet bereid om daar zoveel geld tegen te smijten...
Tuurlijk Denk dat er maar een klein deeltje met zo'n stuur speelt hoor. Ik heb er het geld niet voor over en op mijn lage salontafel schroeven is al helemaal geen optie
Tuurlijk Denk dat er maar een klein deeltje met zo'n stuur speelt hoor. Ik heb er het geld niet voor over en op mijn lage salontafel schroeven is al helemaal geen optie
Collectors edition met uiteraard alles erbij, voucher nog niet gebruikt. Hoe meer ik speel, hoe slechter ik het vind. Kasticketje zit er nog bij, 80 euro nieuw, woensdag gekocht.
Biedingen via PM auv
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
ik heb het deze avond eens bij een kameraad gespeeld. Op een full HD 100cm tv nog wel. De premiums zien er inderdaad wel heel mooi uit. De standaard wagens zijn echter om te huilen. Hij heeft een 95 civic en die koplampen zijn gewoon vlak, zonder 3D details van de lampen enzovoort. Kartels aan de wielkasten en de raamomlijsting. De lijst is eindeloos eigenlijk.. Je kan er dan ook nog geen andere velgen op smijten of een bodykit of racing mods. Dat stelt echt wel teleur. Het systeem om uw auto te spuiten slaat ook nergens op. Je moet auto's kopen om een kleur vrij te spelen en dan kan je nog niet eens previewen of die kleur ook wel mooi staat. Het spuiten kost ook veel. De lijst van velgen is belachelijk kort..
De sounds zijn verbeterd maar tis toch nog niet dat. Het weggedrag is wel in orde maar ik kon niet goed overweg met de bestuuring en de onwennige ps3 controller. Ik heb echt het gevoel verbonden te zijn met de auto in Forza 3 en hier is dat gewoon niet. Forza geeft echt zalige feedback
Uiteraard, gewoon controller. Sturen en gas geven/remmen met de analoge sticks, zo doe ik het toch bij GT4 en GT5 Prologue (m'n GT5 is nog niet toegekomen). Zo kun je dus ook doseren qua gas geven en sturen, werkt prima voor me!
Playseat en zo, zegt me heel weinig, nogal overkill vind ik.
Uiteraard, gewoon controller. Sturen en gas geven/remmen met de analoge sticks, zo doe ik het toch bij GT4 en GT5 Prologue (m'n GT5 is nog niet toegekomen). Zo kun je dus ook doseren qua gas geven en sturen, werkt prima voor me!
Playseat en zo, zegt me heel weinig, nogal overkill vind ik.
Comment