Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Straks eindelijk eens verder doen met mijn licenses. 'k Weet ni of ik meteen voor alles goud ga gaan, daar kruipt veel tijd in. Daarbij komt dat als ge langer speelt ge beter wordt, en dus ook makkelijker die licenties kunt doen.

Dat corrigeren valt mee hoor, ik smijt er al mee. Ineens overstuur, stuurke loslaten en opvangen, super leuk. Driften met stuurke is ZOveel leuker dan met de controller!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
      Dat corrigeren valt mee hoor, ik smijt er al mee. Ineens overstuur, stuurke loslaten en opvangen, super leuk. Driften met stuurke is ZOveel leuker dan met de controller!
      Met sommige auto's wel, daarstraks met een Fairlady Z280 ofzo van de 70's gereden en dat was werkelijk subliem, niet te veel pk's, rwd en puur. Was perfect mee te gooien en te corrigeren.

Doe hetzelfde in een auto met veel meer pk's (of erger, op slicks) en dan is het echt al serieus moeilijk om dat onder controle te houden. Mijn Murcielago is daar zo'n voorbeeld van, die breekt vaak gewoon totaal onverwachts en keihard uit.. begin dat maar eens op te vangen
      Waarschijnlijk doordat ik mijn DFGT niet snel genoeg kan draaien doordat de FFB tegenwerkt...
      Ook achteruitrijden in zo'n gevallen is kut, want dan moet je op driehoekje duwen dat in mijn geval op mijn stuur staat en dan tegelijkertijd er nog aan draaien ook

Maar het is echt 10x leuker met stuur

Comment

Straks eindelijk eens verder doen met mijn licenses. 'k Weet ni of ik meteen voor alles goud ga gaan, daar kruipt veel tijd in. Daarbij komt dat als ge langer speelt ge beter wordt, en dus ook makkelijker die licenties kunt doen.
        Ik ging ook eerst overal voor goud gaan, maar zat al vast toen ik met die 206 GTI die 180° bocht moest nemen Dan maar overal minstens voor zilver gegaan, met telkens toch enkele pogingen tot goud. Indien het binnen de 4-5 keer niet lukte, ging ik naar de volgende. Indianapolis vond ik wel fun, na de 2de poging 1stes

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        als het past eens op mijn schoonbroer zijn 50" full hd led 3 fucking D TV gaan spelen
        LED? Toch geen Samsung zeker

Comment

• GT5 is de max...

Moest iemand me willen toevoegen - vanherkdennis is mijn online naam (lekker origineel)

Ik geef jullie met plezier allemaal op jullie doos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            GT5 is de max...

Moest iemand me willen toevoegen - vanherkdennis is mijn online naam (lekker origineel)

Go frans!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              GT5 is de max...

Als je even hebt voor mij zal ik je met plezier wat weerwerk bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                60x goud op de license tests
                Daar steek ik niet zoveel tijd in, ik ga gewoon voor overal minstens Zilver.
                Die licenses vind ik niet zo interessant - time trials is eerder mijn ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Als je even hebt voor mij zal ik je met plezier wat weerwerk bieden
                  Doe me maar toevoegen, en dan kunnen een potje racen zou ik zo zeggen

(na het werk weliswaar)

Comment

• een tip van gamespot:
                    For those who are late:
                    1. Create a new account.
                    2. Select your birthdate as the year of the car you are looking for.
                    Use this list as reference:
                    http://www.gran-turismo.c(...)/gt5/carlist_en.html
                    3. Start the game up, since it's your birthday, you will receive a voucher for a free car for the year you were born. Redeem your voucher and receive your car at random.
                    4. Gift this car over to your regular account.
                    5. Delete your save file for the account you just created.
                    6. Start up GT5 again with this account and you be able to redeem another voucher.
                    7. Repeat as necessary.
                    It goes without saying that you do this at your own risk. However, Sony generally does not care about this sort of stuff.
                    Birthday cars can't be resold over a certain amount.
                    1967 is the sweet spot for expensive classics. Ford Mark IV, 330 P4, Muira, 2D.
                    Anything over 1992 is subject to minor restrictions. 1992 has the F40.

Comment

ni twijfelen, 't is een verdubbeling (of zelfs meer) van het speelplezier!
                      Ongetwijfeld. Maar waar vijs ik dat aan vast... Hmm...

Comment

Met sommige auto's wel, daarstraks met een Fairlady Z280 ofzo van de 70's gereden en dat was werkelijk subliem, niet te veel pk's, rwd en puur. Was perfect mee te gooien en te corrigeren.

Doe hetzelfde in een auto met veel meer pk's (of erger, op slicks) en dan is het echt al serieus moeilijk om dat onder controle te houden. Mijn Murcielago is daar zo'n voorbeeld van, die breekt vaak gewoon totaal onverwachts en keihard uit.. begin dat maar eens op te vangen
                        Waarschijnlijk doordat ik mijn DFGT niet snel genoeg kan draaien doordat de FFB tegenwerkt...
                        Ook achteruitrijden in zo'n gevallen is kut, want dan moet je op driehoekje duwen dat in mijn geval op mijn stuur staat en dan tegelijkertijd er nog aan draaien ook

Maar het is echt 10x leuker met stuur
                        Ik speel nooit met een stuur. Ik kan daar geen geld aan geven.
                        Mijn snelste tijden zet ik neer met een simpele controller. Veel beter. Ik heb zo'n stuur wel eens geprobeerd, maar dan reageer je toch altijd net iets trager.

Dat is me ook opgevallen, dat veel auto's plotseling uitbreken... Heerlijk, zo heb ik ze graag

Comment

• Ik heb het gespeeld bij Carlito. Blijkbaar ben ik de enige die dit spel overroepen vindt ?

Comment

• Controller zal idd sneller zijn, vooral om je uit benarde situaties te redden.
                            Maar met een stuur rij je veel constanter denk ik. Maar idd, het voelt aan alsof je trager reageert (zal ook wel zo zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik heb het gespeeld bij Carlito. Blijkbaar ben ik de enige die dit spel overroepen vindt ?
                              Nah, het is idd overhyped en de verwachtingen waren veel te groot en die konden ze totaal niet nakomen.
                              En de graphics op de standaard auto's is echt bedroevend slecht in sommige gevallen...

But hey

Comment

Controller zal idd sneller zijn, vooral om je uit benarde situaties te redden.
                                Maar met een stuur rij je veel constanter denk ik. Maar idd, het voelt aan alsof je trager reageert (zal ook wel zo zijn)
                                ik gisteren en vandaag zo eens wat afgewisseld tussen controller en Logitech G25..

ik rij mijn snelste tijden met stuur, met de controller kom ik er niet aan te pas, steeds circa 0.5 sec trager...

Ben nog altijd bezig met de settings van stuur zowat in te stellen, hoeveel force feedbrack gebruiken jullie bv?

Comment

• 5 + stuurbekrachtiging, anders is het hopeloos vrees ik om driftjes te kunnen opvangen...

Comment

• FF staat hier op het maximum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rikske_007 Bekijk Berichten
                                      ik gebruik cheats
                                      cheater !!!
                                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        hier thuis ook serieus gevloet op de tg track met die vw buskes. Gaat voor geen bal vooruit. Die lotusjes zijn nog moeilijker. Vanavond speelt de broer verder.
                                        Deze vond ikecht wel zalig,ik heb er ook even op gedaan maar uiteindelijk in 1 ronde alle andere ingehaald.Heb de replay toch maar bewaard

Comment

• Is GT5 vrij beschikbaar in de winkels?

In dat geval ga ik me vanavond via Kapaza een PS3 aanschaffen en vanmiddag het spel halen!

Comment

Working...
                                          X