Normaal wel ja, meeste winkels hebben een grote voorraad binnen gehaald.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs GT5 vrij beschikbaar in de winkels?
In dat geval ga ik me vanavond via Kapaza een PS3 aanschaffen en vanmiddag het spel halen!
Ik had wel een preorder geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesWeinig ervaringen hier vind ik...
Ik wacht nog ff af.
GT is voor mij heel steriel en dreadful...
Als ik de gameplay vids op youtube zie is het voor te huilen.
Een lp640 die als een stofzuiger klinkt. Komaan mannen
In het echt klinkt zo'n ding alsof er een onweer uitbarst.
Ik amuseer mij in tussentijd met de nieuwe need for speed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
Soit, k heb mij gisteren ff zwaar gefrustreerd. Je moet met een 300SL de ring volledig doen binnen de 8.49, met toeristenverkeer (no shit, en 't is goed uitgewerkt, als ze trager zijn gaan ze naar rechts ), haal ik toch wel geen 8.50 zeker... 'k Heb niet nog eens geprobeerd, want na 7u racen gaat het allemaal zo goed niet meer... ;D Levelen gaat goed, maar 'k heb gisteren van de 7u 5u online geracet met mensen van Autoforum, met headset, en verschillende auto's. Met de Lotus 111R allemaal gereden op de ring, 37 seconden voorsprong gefinished. I've still got it
Zijn daar foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb het gespeeld bij Carlito. Blijkbaar ben ik de enige die dit spel overroepen vindt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenOngetwijfeld. Maar waar vijs ik dat aan vast... Hmm...
Fanatec rennsport wheelstand:
of wheelstand pro:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs GT5 vrij beschikbaar in de winkels?
In dat geval ga ik me vanavond via Kapaza een PS3 aanschaffen en vanmiddag het spel halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHeu!? Dat is vet !!!
Zijn daar foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenDeze vond ikecht wel zalig,ik heb er ook even op gedaan maar uiteindelijk in 1 ronde alle andere ingehaald.Heb de replay toch maar bewaard
telkens net iets te enthousiast willen inhalen tegen het einde aan en dan in zen gat rammen en opnieuw moeten beginnen
Dan uiteindelijk goud halen met de vingers in de neus, echt raar vlak na de finish van de eerste lap eerst gekomen en dan makkelijk uitgereden...
Ik vind het enkel kut dat de echt recente wagens er niet inzitten...een spel uit 2010 (bijna 2011) met wagens van ten laatste 2008 ofzo (op enkele uitzonderingen/prototypesgedoe na).
Renault Mégane en Clio zijn allebei het vorige model om maar een voorbeeld op te noemen... valt tegen om niet met men eige wage te rijden
Voor degene die eens online willen racen : psname: MOTAM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNet geprobeerd online te geraken, al wat ik kan is een lounge maken precies
Kan je ook gewoon games zoeken... ? Stomme vraag, allicht wel maar ik weet dus niet hoeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNet geprobeerd online te geraken, al wat ik kan is een lounge maken precies
Kan je ook gewoon games zoeken... ? Stomme vraag, allicht wel maar ik weet dus niet hoe
Maak een lounge en ik doe mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenOk is probere
Ik zie je niet meer online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenHoe kan da nu, zit in een lounge (alleen) en heb je een bericht vestuurd via psn
Zal nog eens kijken, heb je mij al toegevoegd als vriend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk zat verkeerd... nu zit ik just, ben een room aan het maken.
gregoryjoseph toch he ?
Jep
Comment
Comment