Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
Heb gisteren al even een kwartiertje gespeeld. Vind het grafisch ook wel ietwat tegenvallen. Zodanig veel schoonheidsfoutjes dat het zelfs storend wordt.
Ook vind ik dat het beeld wat "stotterend" - bv. op de Mulsanne straight - overkomt.
Vraach: Ik heb nog niet online gespeeld - ik heb ook nog niet gekeken hoe dat werkt.
Hoe doe je dat eigenlijk?
Doe je dat via GT of via Arcade?
Via GT, dan naar community gaan. op de naam van een vriend klikken bij de A vanboven. en dan bij zijn lounge ziet ge dat hij eventueel aant racen is en dan kan je gewoon binnengaan
Heb gisteren al even een kwartiertje gespeeld. Vind het grafisch ook wel ietwat tegenvallen. Zodanig veel schoonheidsfoutjes dat het zelfs storend wordt.
Ook vind ik dat het beeld wat "stotterend" - bv. op de Mulsanne straight - overkomt.
juist getest op Mulsane geen stotterend beeld hier
als je een spin hebt gemaakt en de auto zit onder de rook dan doet hij ook raar met de outlines van de wagen. In het interieur is de schaduw vaak prul en voor de race begint ook.
Heeft iemand eigenlijk al fatsoenlijke schade opgemerkt? Standaardauto's hebben dat precies gewoon niet en de premium slechts belachelijk weinig.
als je een spin hebt gemaakt en de auto zit onder de rook dan doet hij ook raar met de outlines van de wagen. In het interieur is de schaduw vaak prul en voor de race begint ook.
Heeft iemand eigenlijk al fatsoenlijke schade opgemerkt? Standaardauto's hebben dat precies gewoon niet en de premium slechts belachelijk weinig.
Kga eerst wa oefenen voor ik me terug online waag... echt nie te doen... :s
Jullie kenne allemaal de ring vanbuite allicht, en kunnen het dan nog eens.
Ik kom geen enkele bocht door zonder het gras te raken of rond te gaan
Gas doseren gaat echt langs geen kante met die controller :s
Comment