Ff jullie hulp nodig? 458 Italia of een 430 Scuderia?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtennog andere tips om snel geld te verdienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenFf jullie hulp nodig? 458 Italia of een 430 Scuderia?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenoveruren maken jongen
is vandaag al gebeurd
zit nu rond de 1 miljoen credits, lp560 - bmw M5 fully tuned, 458 full ...
Zo'n lp640 => baggerbak, zo onvoorspelbaar uitbreken :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten458, sneller en betere sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenzeg nu eens waar je veel geld kan maken?!
Comment
-
kheb mijn weg naar de online dingen gevonden...
maar komen de vrienden ook in beeld als deze niet online zijn?
en telkens als ik in de 'room' ga komt er een schermpje met deelnemerslijst en die is leeg...
hoe komt dit?
iedereen mag me toevoegen... kheb al wat namen ingetypt en uitgenodigd als vriend maar nog niet iedereen zenne... :p
ik ben steven-tr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLupo cup
1 rondje ring voor 25k ofzo
Servers weer offline?
Comment
-
Ik vind het met de controller wel goed te spelen, gas geven en remmen met R2 en L2 doet veel. Kan je ook beter doseren. Sturen met de linker joystick, ook goed te doseren.
Toch vermoed ik dat met een stuur dit nog beter gaat, ik vroeg me af waar jullie dat stuur en die pedalen plaatsen als je geen playseat hebt. Ik zie me nog niet in de zetel zitten met dat stuur op m'n benen en pedalen op de mat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn qua wegligging?
Ik vind de 430 beter qua wegligging maar de 458 is beter op gebied van snelheid en geluid.
de 458 breekt sneller uit maar is wel goed onder controle te houden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
Comment