Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Heb u toch wel een paar serieuze ketten gegeven.
Ja, maar ik had iemand die me al op de Ring in de eerste linkse bocht gewoon der vanaf veegde.... En dan op het laatste rechte stuk kom ik iemand tegen die van de andere richting komt...
Weet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?
Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.
Weet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?
Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.
Maar dan wel NFS spelen daar kan je bij wijze van spreken tegen 250 de bocht in, en iets raken kan geen kwaad.
Dan wordt je opgepakt wegens roekeloos rijden... als dat geen realisme is!
Nah, beide games kan je niet vergelijken... NFS is meer een arcaderacer en GT een simulatie, waarvan je dus realisme verwacht.
Ikzelf rijdt niet met dergelijke wagens rond ala M3, lambo, ... dus kan er niet over meespreken, maar als je in het echt met RWD ook zo makkelijk uitbreekt... dan houd ik het bij FWD in het echt
Zijn er nu trouwens nog mensen online ? dan kom ik nog ff af
Dat is dik klote...tis ook niet dat je keuze hebt uit standaard kleuren,ik zal mijn mooie kleuren dan maar sparen....dit zuigt echt,maar voor de rest ben ik tevreden,als ik nu eens die 190 EVO II vind
toen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.
en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!
toen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.
en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!
Net 2 zalige wagens gewonnen. De C63 AMG en de SLS AMG
Heb ze gewonnen door alles goud te halen bij de AMG Academy gevorden. Rijden in de regen met de 300SL.
Comment