Oorspronkelijk geplaatst door Hazen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?
Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKijk als zelfs mensen met een lambo het realisme 0,0 vinden weet ik dat ik met need for speed hot pursuit de juiste keuze heb gemaakt
Ik snap dat niet aan gran turismo, je smijt het stuur om tegen 160km/h en wat gebeurt er?
Niets...
In het echt vlieg je dan 8 keer overkop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?
Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar dan wel NFS spelen daar kan je bij wijze van spreken tegen 250 de bocht in, en iets raken kan geen kwaad.
Nah, beide games kan je niet vergelijken... NFS is meer een arcaderacer en GT een simulatie, waarvan je dus realisme verwacht.
Ikzelf rijdt niet met dergelijke wagens rond ala M3, lambo, ... dus kan er niet over meespreken, maar als je in het echt met RWD ook zo makkelijk uitbreekt... dan houd ik het bij FWD in het echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenKleur kan je helaas maar 1 keer gebruiken
Zijn er nu trouwens nog mensen online ? dan kom ik nog ff af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenCarrosier met alzheimer... gezellig
Zijn er nu trouwens nog mensen online ? dan kom ik nog ff af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIemand die een Nordschleife Toeristenfahrt ziet zitten morgen? Dus real-life nabootsen (of is dat te kinderachtig?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichtenen wat versta je daar onder ? Ik wil wel eens wat online meerace met wa manne maar ik kan meestal nie echt volge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIemand die een Nordschleife Toeristenfahrt ziet zitten morgen? Dus real-life nabootsen (of is dat te kinderachtig?)
Ben je van plan een headset te kopen ? altijd leuk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCava!
Ben je van plan een headset te kopen ? altijd leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPfff, 't is inderdaad niet geestig om constant te typen mja, headset is dan misschien weer overdreven...
'k vond het trouwens heel leuk deze avond, veel volk ook
DOLLARDUUUDE2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
toen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.
en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtentoen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.
en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!
Idem, was tof!!
Jij ook al? Die van mij zaagt ook al
Comment
Comment