Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Volledig rondje High Speed ring, 15 auto's inhalen.
    Bwa, die valt nog mee.
    Indicatie: Die witte NSX moet je ingehaald hebben net voor je de tunnel in gaat.
    De Skyline zou je moeten pakken bij het uitkomen van de laatste bocht, en dan slipstreamen en ruim voor de meet pakte ik de Supra al

Comment

• Tis net gelukt, toch bedankt maat!

Comment

• Ik ben helemaal om, love it! Tspel is zeker niet perfect maar ik amuseer me kapot

Weet er trouwens iemand wat de bedoeling is van die vouchers (autoleveringen) voor auto's? Waarom zou ik die NIET willen inruilen?
        Last edited by ; 27/11/2010, 17:13.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Bij u begint het ook wel een beetje zielig te worden. We weten het nu, flink zo.
            zei de 26 jarige man die de jongste uren/dagen van zijn leven achter zijn PC + TV heeft gehangen om te kunnen gamen.

vraagje: wanneer heb je verkeer op de NS? En zijn dat dan dezelfde auto's als de jouwe of is dat random? Dat verkeer vind ik wel vet. Zijn daar filmpjes van?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                zei de 26 jarige man die de jongste uren/dagen van zijn leven achter zijn PC + TV heeft gehangen om te kunnen gamen.
                Ja, dat is echt zielig !

Ik heb vandaag 6 uurtjes gespeeld, gisteren niets en donderdag 2 uur. Hoe zielig toch !

Comment

• Comment

• Comment

• Om de hoeveel keer/tijd veranderen de wagens bij tweedehands eigenlijk? Wagens die al eens te koop gestaan hebben en daarna weg zijn, komen die nog terug?

Heb daarstraks de Veyron gewonnen, spijtig dat ik 'm niet kon verkopen.

Comment

• Met welke auto heb jij die GT World champs gereden?

Comment

• Iemand een idee waar ik een goeie HDMI-kabel kan vinden met goeie prijs/kwaliteit verhouding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Met welke auto heb jij die GT World champs gereden?
                            Gallardo LP560-4. Was een makkie, eerst apart alle races vd eerste keer goud gehaald, daarna championship vd eerste keer gewonnen...

Comment

• Kan je die herhalingen nergens doorspoelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                Iemand een idee waar ik een goeie HDMI-kabel kan vinden met goeie prijs/kwaliteit verhouding?
                                Kan je voortaan overal kopen: mediamarkt, saturn, vandenborre,colruyts etc ook denk ik. Voor 20 euro heb je er al 1 die meer dan goed genoeg is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Kan je die herhalingen nergens doorspoelen?
                                  Nee, belachelijk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
                                    bless god...
                                    tis me gelukt om online te rijden met andre forummers...
                                    zeg stancke... zijn er zo bepaalde regels ofzo? of tuuteren jullie gewoon constant... :p

wel tof dat je mij nu en dan eens opwacht... kging anders nooit meekunnen
                                    Bwa, het is toch leuk om "samen" te rijden? Alleen is ook maar alleen Als ik tuut wil ik iets aangeven

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    vraagje: wanneer heb je verkeer op de NS? En zijn dat dan dezelfde auto's als de jouwe of is dat random? Dat verkeer vind ik wel vet. Zijn daar filmpjes van?
                                    Blader es terug, heb daar al op geantwoord. Dat stelt écht niets voor hoor

Comment

• Ergens een lobby open nu ?
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Carlito is een lounge aan het maken, allen daarheen

Comment

• Ik kom eraan
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X