Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ni veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.
Oooooooh die laatste Seg euh, strak ne keer online racen e, volgens mij (en volgens den Alexx) zijde gij best ne rappe, dus da's voor mij een uitdaging
Ni veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.
Lol, ben zo even naar de profielen aan het kijken van mijn "vrienden", en dan zie ik dat één van mijn beste maten (die echt bezeten is door Gran Turismo) bij licenties gewoon het volgende staan heeft:
Goud x 60
Zilver x 0
Brons x 0
Freak
Heb ik ook, in vergelijking met voorgaande gt's is dit piece of cake
Comment