Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Kan er mij iemand trouwens het nut uitleggen om de eindcredits al te laten zien wanneer je bij professional alles goud hebt?
    Ja, heb ik ook al gehad, WTF

Comment

• En splinternieuwe standard auto's die je krijgt die hun vermogen niet halen en die je dus eerst een onderhoudsbeurt moet geven... oké dan

Veyron rijdt best kak standaard

Comment

• Waarom moeten dat bij B-spec toch altijd zoveel rondjes zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
          Beweegt inderdaad wat, maar daar merk je echt niets van. En ik was daar héééél kritisch over toen ik de wheelstandpro ging kopen Ben daar echt tevreden over.

Wou hiermee ook aan tonen dat deze inderdaad STABIEL is...
          ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Hoe doen jullie die rallychallenges ? of me welke auto... ik krijg het daar niet voor mekaar om beter te doen dan brons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Vraagje,

Ik wil mijn eigen muziek importeren in GT5 maar als ik mijn usb stick in mijn PS3 steek en op het PS3 menu naar music ga zegt ie dat er geen tracks op mijn usb stick staan, enig idee iemand?
              In de XMB op je usb gaan staan dan driehoekje duwen en dan alles kopieren

Comment

Ja, heb ik ook al gehad, WTF
                Altijd bij GT, je moet niet eens alles goud hebben. Gewoon dat Gran Turismo event doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  Hoe doen jullie die rallychallenges ? of me welke auto... ik krijg het daar niet voor mekaar om beter te doen dan brons
                  Ik heb er al enkele gedaan met een Ford Focus (de versie van de dealer) - zand en asfalt al geprobeerd en die waren simpel daarmee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                    Met de SLR 404km/h gehaald daar
                    de veyron deed daar 425km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                      de veyron deed daar 425km/h
                      Op welk circuit is dat?want die veyron heb ik nog nooit tot 400 geraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                        Op welk circuit is dat?want die veyron heb ik nog nooit tot 400 geraakt.
                        ik heb daarstrak 427 aangetikt op circuit de la sarthe.

Iemand een idee om de veyron te tunen dat die rapper door de bochten kan, want nu is da overdreven traag
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          ik heb daarstrak 427 aangetikt op circuit de la sarthe.

Iemand een idee om de veyron te tunen dat die rapper door de bochten kan, want nu is da overdreven traag
                          Bij "oefenen" de versie zonder chicanes nemen helpt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Zaterdag ben ik ook een PS3+GT5-pakket gaan halen,op aandringen van mijn vrouwtje,´t is zo´n schatje.

Ik heb mij al goed geamuseerd.
                            Geluid is in tegenstelling tot wat velen beweren stukken beter nu.
                            Tot nu toe heb ik mij vooral met rijbewijzen en special events bezig gehouden.
                            Voorloppig rij ik nog wat off-line,het is een tijdje geleden dat ik nog PS gespeelt heb.
                            Daarna probeer ik het ook online,al is het voor mij nog wat zoekwerk hoe dit alles in zijn werk gaat.

.

Proficiat... :p
                            eerst die bmw en nu dit...
                            je moet maar laten weten als je eens online gaat racen he

Comment

Welk circuit is dat?
                              Eifel ( circuit )

Comment

• Pfff, respect als je overal goud haalt bij die licenties. Het lukt me zelf niet bij de B-licentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  En splinternieuwe standard auto's die je krijgt die hun vermogen niet halen en die je dus eerst een onderhoudsbeurt moet geven... oké dan

Veyron rijdt best kak standaard
                                  Het zal niet zijn!

Ik rij die 6 sec aan zijn been met mijn C 63 op de High speed ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Het zal niet zijn!

Ik rij die 6 sec aan zijn been met mijn C 63 op de High speed ring
                                    Put your money where your mouth is

Straks rematch, met mij aan het stuur van zo'n kever?

Comment

• Gedaan met racen, het is El Classico

Comment

• Is die ergens op TV ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Is die ergens op TV ?
                                          Streams via Fromsport.com

Comment

Working...
                                          X