Wat een gezeik op die Daytona Speedring trouwens, ik word gewoon geramd waardoor je nooit nog terug eerstes kunt geraken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZalig autoforum driftdag op Autumn Ring
Die races met de meganes op de Ring waren ook zalig. Op een bepaald moment samen met Vinox en nog iemand met 3 langst elkaar, man manOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat was ik dan wss
dat moest eens fout aflopen eigelijk, maar uiteindelijk nog cva!
Yeeeps maar kdacht dat avantus toen al vanvoor reed.
ik heb het ook meegemaakt maar toen hongen we vanachter in de groep.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenLukt bij mij niet is die code hetzelfde voor iedereen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenYup.
En rijdt echt stront
Ik krijg dat onderstuur er maar niet uit, hoe je de gas aanraakt is dat ding weg
Vreet ook serieus banden
Ga er eens een rondje nurburgring mee doen, eens zien wat dat geeft.
Aanpasbaar diff er op zal wel beter zijn om die onderstuur weg te werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenLukt bij mij niet is die code hetzelfde voor iedereen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenGa er eens een rondje nurburgring mee doen, eens zien wat dat geeft.
Aanpasbaar diff er op zal wel beter zijn om die onderstuur weg te werken
Driften doet 'ie wel zalig bruut
Maar na 2-3 rondjes zitten de banden erdoor, tsja
Comment
-
Nooit gedacht dat ik het ging zeggen, maar wat een belachelijk circuit is de Nordschleife wel niet als er echt een race gereden wordt. Ik werd constant aangetikt op de smalle stukken, waardoor ik het gras inging en hopla, spin. Terug inhalen, lukt uiteindelijk, wil ik er één voorbij en ja hoor .. tik, en daar ging ik weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk krijg zelfs geen code,ik duid 4 mensen aan en toch staat er maar 1 in mijn lijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNog niet geprobeerd. Je kan hem sowieso niet verkopen, dus ja
Ben ff met men pa zen account aan het probere
Comment
Comment