Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb net een kampioenschap gereden met de bugatti veyron. en eiglijk na wat oefenen gaat die nog wel snel door de bocht.
en hij is ook enorm zuinig. 5 rondjes rond een ovaal met snelheden tussen de 320 en 390 en er is geen naft uit
Vind jij dat nu serieus zo denderend ? Elke kritiek vind je belachelijk, terwijl bepaalde dingen gegrond zijn. Sommige van die standard cars zijn gewoon slechter gerenderd dan in GT4, en ook in de premium cars zitten nog fouten (om over de schaduwen nog maar te zwijgen).
Vind jij dat nu serieus zo denderend ? Elke kritiek vind je belachelijk, terwijl bepaalde dingen gegrond zijn. Sommige van die standard cars zijn gewoon slechter gerenderd dan in GT4, en ook in de premium cars zitten nog fouten (om over de schaduwen nog maar te zwijgen).
Desondanks zal ik het nog wel even blijven spelen
Moet ik je gelijk in geven. Ik probeer zo weinig mogelijk aandacht te besteden aan de standardcars.
Ik ben een GT fan van het eerste uur en blijf de GT reeks echt top vinden maar in GT5 hebben ze toch redelijk wat steken laten vallen...
Moet ik je gelijk in geven. Ik probeer zo weinig mogelijk aandacht te besteden aan de standardcars.
Ik ben een GT fan van het eerste uur en blijf de GT reeks echt top vinden maar in GT5 hebben ze toch redelijk wat steken laten vallen...
Klopt allemaal...
Vind de kriteik op zich niet " belachelijk "
eerder het feit dat sommige hier enkel zoiets posten zonder dat ze het zelf eigenlijk spelen (why care?)...
Zelf ook reeds van GT 1 een speler, heb ze allemaal minstens een geleend van vrienden dus weet wel waarover ik het heb. Die standard cars zijn dan nog te verantwoorden. Maar mijn GT-R heeft een wit lijntje langs zijn wielkassen, en dat is dan een premium car. Dan nog af en toe een schok doorheen het beeld en die schaduwen is beetje jammer als de slogan is "Details matter"..
Heeft iemand al een car gevonden waar je zo'n race-car tune aan kan geven (meest rechtse optie in GT auto)?
Anyway, je gaat me toch niet zeggen dat dit lelijk gemoddeled is? Dit lijkt gewoon weg gelopen te zijn uit GT4. AL die hoekige ronden kan toch echt niet voor een next gen ps3 spel? Zeker als ze daar al 6 jaar aan ontwikkeld hebben. De standaard wagens zien er over het algemeen heel erg flauwtjes uit. Zonde eigenlijk als je ziet wat ze met die premium cars kunnen doen hebben....
Idd, live en let live e seg... Die kwaliteit is ni slechter dan GT4 ze, 't is gewoon extra zichtbaar dat het geen topkwaliteit is omdat al de rest er zo goed uitziet. Iemand GT4 nog ingestoken de laatste tijd? Ik wel, een paar maand terug, en 'k kan u verzekeren, da ZIET er ni uit We zijn wa verwend denk ik... En plus ziet ge dat niet hè, als ge aan't racen zijt. 't Is toch een racegame hè?
Comment