Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNog eens voor alle duidelijkheid. De E46 M3 CSL is wel degelijk soms 2dehands te koop? Gewone E46 M3 ben ik al tegengekomen en 320i touringcar, geen CSL...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie Enzo is te snelOorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAh, stuur ff de Scuderia terug, dan stuur ik u de 458, die kan de Enzo wel aan
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIs dat bij die GT challenge oid? Bij die specials...
Heb ik makkelijk gedaan met m'n Scuderia die amper getuned is.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDenk dat dat bij Ferrari ding is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenGoed voor zorgen hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe zou hem terug moeten hebben nu Nogmaals bedankt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIemand die toevallig al de MR Challenge gereden heeft?
Die McLaren F1 blijkt bloedsnel te zijn daar
EDIT: Net RUF Yellowbird gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet een ZR-1 gekocht. Rijdt best goed
Alleen: 385.000 voor Race-car modificatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie Rally Special van Loeb Lukt me van geen kanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvnvd potje online?
Comment
Comment