Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is denk ik vooral waar GT5 omdraait... waanzinnig mooie graphics en veel auto's.
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDraait al een tijdje mee hé zeker? Is dat nog steeds te koop?
Voor mij blijft het nog altijd de absolute nummer 1 binnen de racegames!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDraait volgens mij al een jaar of 4 mee. Verwacht geen zotte graphics en extreme animaties. Dit game draait puur rond het racen zelf! Geen 1000-en auto's (al kan je er zelf veel downloaden en in het game steken) en geen ultralange lijst aan tracks (ook hier kan je er natuurlijk zelf nog massa's downloaden) maar wel realistische sounds, zeer realistisch rij-en stuurgedrag, afstelmogelijkheden,...
Voor mij blijft het nog altijd de absolute nummer 1 binnen de racegames!
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBAHAHAHAHA !!!!!!
Waar zitten de realiteitsclaimers van GT5 nu???
Komaan, dit is amper beter dan het eerste, het beste stom arcadespel!?
Ik blijf erbij: neem die gigantische car- en tracklist weg uit GT5 en niemand wil dat spel nog spelen...
dat geluid man... komaan, is dit de "perfectie" waar polyphony zo lang naar streeft?
stel het nog maar 3jaar uit, en laat die wagens ook als wagens klinken. die extra maanden wahcten maakt nu toch niks meer uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIk ben het volledig eens, hij gaat dik teleurstellen. Veel auto's ja, maar als die allemaal dezelfde physics hebben als in de demo, of als in de proloog, dan ga ik terug naar PC denk ik. 't Trekt gewoon op niks. Zelfs de mensen die ik ken die GT4 indertijd tot bijna 100% kregen (wat op zich een prestatie was), of ze nu met de controller speelden of met een stuur, zijn allemaal overgeschakeld naar iets anders dan GT na het spelen van de demo/proloog. Mijne maat was een grote fan van de reeks, tot hij deze speelde. De demo heeft er welgeteld een half uur opgestaan bij hem. NI goe bezig Kazunori!!
Aan de andere kant, we zijn een beetje verwend mss, ik vermoed dat de franchise nog lang niet dood is, en dat de sales nog altijd even hard door het dak zullen gaan. MAAR, de hardcore fans worden een beetje in de kou gezet. De enige hoop die ik nog heb, is dat ze die Professional physics ne keer deftig uitwerken. Dan kan zowel de nOOb met controller als de freak met G25 er max geniet van hebben!
Btw, clutchdumpen/koppelingspedaal??!! Die marcheert ni bij mij ze, noch in de proloog, noch in de demo. Daar krijg ik trouwens het vliegend sch**t van, het gebrek aan support voor de G25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenGT5 is een klucht aant worden...
dat geluid man... komaan, is dit de "perfectie" waar polyphony zo lang naar streeft?
stel het nog maar 3jaar uit, en laat die wagens ook als wagens klinken. die extra maanden wahcten maakt nu toch niks meer uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtener staan remmen op dacht ik
en als het te moeilijk is moet je need for speed gaan spelen.
ik heb totaal geen probleem met de prologue.de demo is een andere zaak
bij de prologue heb ik overal goud gehaald en na het verschaffen van een g25 mijn tijden zelfs verbeterd.
ik heb al elke GT gekocht en uren lang gespeeld en vond het altijd wel leuk, maar alst over realisme gaat bakt deze game er niet veel van.
Ik ga de game zeker kopen, ik ben gewoon nu al bang wat voor zware teleurstelling het gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenZo'n graphics op forza en vooral zo'n carlist = droom spel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPrijs van een PS3 is nochtans zeer redelijk voor wat je krijgt hoor.
Is niet zo'n rip off zoals xbox waar je nog alles extra moet kopen2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
Comment