Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was aan het zoeken naar een wagen om de Gran Turismo All Stars te kunnen rijden. Ik heb mij dan een Nissan Xanavi Nismo GT-R 08 gekocht. Die had standaard 490pk en dacht da ik daar toch nog wel een pak kon bijtunen. Bleek dus dat die "maar" tot 702pk kan getuned worden. Nu zit ik hier met een hoop geld kwijt en een auto waar ik niks mee ben
Ik was aan het zoeken naar een wagen om de Gran Turismo All Stars te kunnen rijden. Ik heb mij dan een Nissan Xanavi Nismo GT-R 08 gekocht. Die had standaard 490pk en dacht da ik daar toch nog wel een pak kon bijtunen. Bleek dus dat die "maar" tot 702pk kan getuned worden. Nu zit ik hier met een hoop geld kwijt en een auto waar ik niks mee ben
Hou die maar bij bij de expert series zitten 3 races met enkel deze japanse gt wagens.
Welke pick-up is het beste? Er komen er geen voorbij bij occasie en bij de merken (Dodge, toyota, chevrolet) staan er geen. Nu moet ik ook beginnen sparen voor de supercars wat wel redelijk traag gaat.
Welke pick-up is het beste? Er komen er geen voorbij bij occasie en bij de merken (Dodge, toyota, chevrolet) staan er geen. Nu moet ik ook beginnen sparen voor de supercars wat wel redelijk traag gaat.
Ik heb het met een dodge RAM 1500 gedaan. getuned tot 510pk en dat ging vlotjes.
Je krijgt bij het IA license een Dodge RAM.
Ik heb het echter gedaan met een Ford F150
Momenteel bij A-Spec aan level 22, B-Spec level 10.
Maar da gaat zooooo traag vooruit
Echt eh, en pas vanaf lvl 25 krijg je je eerste endurance race...
Nu heb je bij wijze van spreken op lvl 22 al alles gehad en zijn er nog 18 levels over inclusief hun races
Ik haat karting lvl 17 autumn ring mini. Altijd gaat er wel iets fout en het is precies soms express dat het spel me aan het dwarsbomen is. Ben je juist goed bezig gaat er 1 van het gras en terug erop en ramt me. Of je neemt perfect je bocht komt er ene veel te snel naast en tegen u, zo van die dingen. Tips?
Ook rally vind ik niet plezant en lukt enkel de beginner reeksen vlotjes. Na 3 keer proberen heb ik er telkens genoeg van. Tips?
Tja, die eerste van lvl 17 tokyo kartbaan had ik ook redelijk snel goud maar nu die tweede autumn ring mini amai. Dat helemaal achteraan moeten beginnen doet 't 'm.
Mja volgas maar met controller is dat erg moeilijk, je kan de joystick van de controller amper bewegen of je staat rond. Volgens mij is bij zoiets een stuur echt handiger, veel stabieler om een stuurhoek te houden...
Inderdaad. rally heb ik zelfs nog niks gedaan, zelfs die allereerste beginnersrace met straatwagen niet
De beginners is nog makkelijk, bij die 2de moet ik alleen nog die op asfalt doen.
3de serie nog niet geprobeerd, maar das unlimited geloof ik, dus ga ik mijn GT-R eens uithalen
Mja volgas maar met controller is dat erg moeilijk, je kan de joystick van de controller amper bewegen of je staat rond. Volgens mij is bij zoiets een stuur echt handiger, veel stabieler om een stuurhoek te houden...
Klopt, voor zo'n dingen is een stuur inderdaad handiger.
Comment