Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Bedankt voor de Mark IV! Wat een kot
    Ik heb 2 challenges bij amateur gereden en daar dan ook 1 of andere Japanse classic gekregen.

Tegen dat ik bij Expert ben, luis ik hem nog wel eens af :p
    Geen probleem, laat maar iets weten dan. En inderdaad redelijk maffe bak - B spec rijdt zelfs 300km/h op Sarthe

Comment

• Iemand die een supercar van voor 1979 heeft staan en die even kan missen?
      BMW X5 45e

Comment

• Heeft er iemand een lobby open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Iemand die een supercar van voor 1979 heeft staan en die even kan missen?
          Dodge Challenger '70
          Buick Special '62 / 569pk ==> raad u deze eig wel aan

Comment

• Ik was aan het zoeken naar een wagen om de Gran Turismo All Stars te kunnen rijden. Ik heb mij dan een Nissan Xanavi Nismo GT-R 08 gekocht. Die had standaard 490pk en dacht da ik daar toch nog wel een pak kon bijtunen. Bleek dus dat die "maar" tot 702pk kan getuned worden. Nu zit ik hier met een hoop geld kwijt en een auto waar ik niks mee ben
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
              Ik was aan het zoeken naar een wagen om de Gran Turismo All Stars te kunnen rijden. Ik heb mij dan een Nissan Xanavi Nismo GT-R 08 gekocht. Die had standaard 490pk en dacht da ik daar toch nog wel een pak kon bijtunen. Bleek dus dat die "maar" tot 702pk kan getuned worden. Nu zit ik hier met een hoop geld kwijt en een auto waar ik niks mee ben
              Hou die maar bij bij de expert series zitten 3 races met enkel deze japanse gt wagens.

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hahaha

Ik heb besloten mij een PS3 aan te schaffen, maar eerst best examens afleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Hou die maar bij bij de expert series zitten 3 races met enkel deze japanse gt wagens.
                  Ik ben er net aan begonnen
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                    Hoe kut zijn die nascar lvl 21 challenges.. wtf, hoe ik die bochten ook pak, die kerels zijn altijd sneller.
                    Echt zot word ik er van. De eerste lukte me nog, maar bij die 2de gaat het soms goed, maar dan tik ik heel lichtjes een andere aan... disqualified....

AARERGHHGGGH

Maar goed dat ik niet met controller speel, want die was al lang gevlogen

Nuja, mijn stuur heb ik ook al bijna afgebroken van ergernis

Comment

• Welke pick-up is het beste? Er komen er geen voorbij bij occasie en bij de merken (Dodge, toyota, chevrolet) staan er geen. Nu moet ik ook beginnen sparen voor de supercars wat wel redelijk traag gaat.

Comment

• Momenteel bij A-Spec aan level 22, B-Spec level 10.
                        Maar da gaat zooooo traag vooruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                          Welke pick-up is het beste? Er komen er geen voorbij bij occasie en bij de merken (Dodge, toyota, chevrolet) staan er geen. Nu moet ik ook beginnen sparen voor de supercars wat wel redelijk traag gaat.
                          Ik heb het met een dodge RAM 1500 gedaan. getuned tot 510pk en dat ging vlotjes.
                          BMW X5 45e

Comment

• Kunt je die gewoon bij dodge kopen? Want bij mij stond die daar niet tussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                              Welke pick-up is het beste? Er komen er geen voorbij bij occasie en bij de merken (Dodge, toyota, chevrolet) staan er geen. Nu moet ik ook beginnen sparen voor de supercars wat wel redelijk traag gaat.
                              Je krijgt bij het IA license een Dodge RAM.
                              Ik heb het echter gedaan met een Ford F150

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Momenteel bij A-Spec aan level 22, B-Spec level 10.
                              Maar da gaat zooooo traag vooruit
                              Echt eh, en pas vanaf lvl 25 krijg je je eerste endurance race...
                              Nu heb je bij wijze van spreken op lvl 22 al alles gehad en zijn er nog 18 levels over inclusief hun races

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Ik heb het met een dodge RAM 1500 gedaan. getuned tot 510pk en dat ging vlotjes.
                                zo dom geweest om te verkopen en dus nog zoekende...

Comment

• Ik haat karting lvl 17 autumn ring mini. Altijd gaat er wel iets fout en het is precies soms express dat het spel me aan het dwarsbomen is. Ben je juist goed bezig gaat er 1 van het gras en terug erop en ramt me. Of je neemt perfect je bocht komt er ene veel te snel naast en tegen u, zo van die dingen. Tips?

Ook rally vind ik niet plezant en lukt enkel de beginner reeksen vlotjes. Na 3 keer proberen heb ik er telkens genoeg van. Tips?

Comment

• Karten vond ik een makkie, gewoon volgas altijd

Rally is inderdaad kut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Karten vond ik een makkie, gewoon volgas altijd

Rally is inderdaad kut.
                                      Inderdaad. rally heb ik zelfs nog niks gedaan, zelfs die allereerste beginnersrace met straatwagen niet

Bij die kartrace op Autumn Ring moet je gewoon van de curbs blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Karten vond ik een makkie, gewoon volgas altijd

Rally is inderdaad kut.
                                        Tja, die eerste van lvl 17 tokyo kartbaan had ik ook redelijk snel goud maar nu die tweede autumn ring mini amai. Dat helemaal achteraan moeten beginnen doet 't 'm.

Mja volgas maar met controller is dat erg moeilijk, je kan de joystick van de controller amper bewegen of je staat rond. Volgens mij is bij zoiets een stuur echt handiger, veel stabieler om een stuurhoek te houden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Inderdaad. rally heb ik zelfs nog niks gedaan, zelfs die allereerste beginnersrace met straatwagen niet
                                          De beginners is nog makkelijk, bij die 2de moet ik alleen nog die op asfalt doen.
                                          3de serie nog niet geprobeerd, maar das unlimited geloof ik, dus ga ik mijn GT-R eens uithalen

Sebastian Loeb lukken die 2de en 3de me maar niet

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Mja volgas maar met controller is dat erg moeilijk, je kan de joystick van de controller amper bewegen of je staat rond. Volgens mij is bij zoiets een stuur echt handiger, veel stabieler om een stuurhoek te houden...
                                          Klopt, voor zo'n dingen is een stuur inderdaad handiger.

Comment

Working...
                                          X