Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci blackfox voor de NASCAR tips. Alles goud nu op de laatste 3. Gewoon door ABS af te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Merci blackfox voor de NASCAR tips. Alles goud nu op de laatste 3. Gewoon door ABS af te zetten.
      Zalig hoe simpel ineens eh

Comment

• HOEI, sebiet dien mottigen ABS ook eens afzetten want ik heb me al serieus geergerd aan die kut nascar dingen.
        1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Zalig hoe simpel ineens eh
          Ja amai, ik had de 2 challenges op daytona nog geen goud. Na dat ik de ABS afzette telkens bij de eerste poging goud, met gemak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
            Koppelverdeler heb ik, al eens op 10 - 90 gezet maar veranderd niet veel aan de zaak.
            gewichtreducering ook (ong 1500kg nu)... Hij heeft nu wel 900 pk en denk dat daar het probleem zit, wel zonde van de tuning. Had ik het geweten had ik mijn geld ergens anders ingestoken
            Staat bij de mijne op 35-65, maar je moet zeker ook een sper kopen. Weet niet meer hoe ik dat ingesteld heb, maar ik kan superlange mooie drifts maken met die kar, met bijna geen onderstuur meer.

942pk als ik me niet vergis, bloedsnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Staat bij de mijne op 35-65, maar je moet zeker ook een sper kopen. Weet niet meer hoe ik dat ingesteld heb, maar ik kan superlange mooie drifts maken met die kar, met bijna geen onderstuur meer.

942pk als ik me niet vergis, bloedsnel
              Oke ik koop me ook een sper, 'k had echt niet gedacht dat het aan dat lag thx!

Comment

• Die nascar races bij expert brengen wel goed geld binnen!
                45 000 per gewonnen race (x5) en 228 000 als je het kampioenschap wint

Comment

Die nascar races bij expert brengen wel goed geld binnen!
                  45 000 per gewonnen race (x5) en 228 000 als je het kampioenschap wint
                  win je die nascar bak als je goud haalt bij die laatste nascar challenges of moet ge dieje kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    win je die nascar bak als je goud haalt bij die laatste nascar challenges of moet ge dieje kopen?
                    Die win je inderdaad bij laatste nascar challenges

Comment

Die win je inderdaad bij laatste nascar challenges
                      doemme, die lukken mij ni he!... ABS afgezet.. die eerste challenge gaat nog maar die andere 2 pff miljaar

Comment

• Heb je die VW Kubeldinges ooit nodig?

Comment

• Nah.

Je moet er wel alleen een verschrikkelijk saaie top gear event mee doen
                          Maar dat is niet met je eigen kist geloof ik.

Mijne jap al gebruikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Nah.

Je moet er wel alleen een verschrikkelijk saaie top gear event mee doen
                            Maar dat is niet met je eigen kist geloof ik.

Mijne jap al gebruikt?
                            Volop bezig. Beginners heb ik nu volledig. Ding rijdt echt goed vind ik. Thnx

Comment

• Np.

Vond het ook leuk rijden ja, lekker puur

Comment

• Zo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1

Comment

Zo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1
                                  Man man... ik ben hier volop b-spec aant doen om een beetje easy money te verdienen..
                                  ge krijgt wel enorm grave karre in B-spec! net een zonda R gekregen

Comment

• Ik zit aan 1,6 miljoen. Geen idee wat er mee te doen
                                    787 is te duur en gaat te lang duren, maar ik zou niet weten wat anders dat én voor classics kan dienen en voor world series en zo

Comment

Zo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1
                                      Laat eens weten of em goed rijdt he rijke stinkerd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        Man man... ik ben hier volop b-spec aant doen om een beetje easy money te verdienen..
                                        ge krijgt wel enorm grave karre in B-spec! net een zonda R gekregen
                                        In 't begin zijn die B-Specrijder wel echt slecht hé, ofwel ben ik gewoon een oerslechte manager .

Ben intussen ook al level 10 op A-Spec en heb zonet mijn eerste echte leuke kar gevonden tussen de tweedehandswagens: E46 M3 Lagunaseca Blau. Geen CSL, jammer, maar ik kon 'm niet laten staan .

Iemand suggesties voor die Japanse Classic toestanden enzo?

Comment

• Ik kan u Blackfox zijn Nissan sturen voor jaren 80 gebruik ik een Mugen Civic die ik gewonnen heb.

Comment

Working...
                                          X