Merci blackfox voor de NASCAR tips. Alles goud nu op de laatste 3. Gewoon door ABS af te zetten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMerci blackfox voor de NASCAR tips. Alles goud nu op de laatste 3. Gewoon door ABS af te zetten.
Comment
-
HOEI, sebiet dien mottigen ABS ook eens afzetten want ik heb me al serieus geergerd aan die kut nascar dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZalig hoe simpel ineens eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenKoppelverdeler heb ik, al eens op 10 - 90 gezet maar veranderd niet veel aan de zaak.
gewichtreducering ook (ong 1500kg nu)... Hij heeft nu wel 900 pk en denk dat daar het probleem zit, wel zonde van de tuning. Had ik het geweten had ik mijn geld ergens anders ingestoken
942pk als ik me niet vergis, bloedsnel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenStaat bij de mijne op 35-65, maar je moet zeker ook een sper kopen. Weet niet meer hoe ik dat ingesteld heb, maar ik kan superlange mooie drifts maken met die kar, met bijna geen onderstuur meer.
942pk als ik me niet vergis, bloedsnelthx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDie nascar races bij expert brengen wel goed geld binnen!
45 000 per gewonnen race (x5) en 228 000 als je het kampioenschap wint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenwin je die nascar bak als je goud haalt bij die laatste nascar challenges of moet ge dieje kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDie win je inderdaad bij laatste nascar challenges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNah.
Je moet er wel alleen een verschrikkelijk saaie top gear event mee doen
Maar dat is niet met je eigen kist geloof ik.
Mijne jap al gebruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1
ge krijgt wel enorm grave karre in B-spec!net een zonda R gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1rijke stinkerd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenMan man... ik ben hier volop b-spec aant doen om een beetje easy money te verdienen..
ge krijgt wel enorm grave karre in B-spec!net een zonda R gekregen
.
Ben intussen ook al level 10 op A-Spec en heb zonet mijn eerste echte leuke kar gevonden tussen de tweedehandswagens: E46 M3 Lagunaseca Blau. Geen CSL, jammer, maar ik kon 'm niet laten staan.
Iemand suggesties voor die Japanse Classic toestanden enzo?
Comment
Comment