Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenNieuwe release datum 4 de kwartaal 2010
nieuwe release!!! ( zoals de oude )alé alle kansen gaan dan naar 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenNieuwe release datum 4 de kwartaal 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAi, daar ga je nog spijt van krijgen
dus nu had ik mezelf eigelijk ook enkel ne ps3 aangeschaft voor gt5
Comment
-
Komaan zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenBroer van m'n maat is door naar de GT-Final in Silverstone!
Super niceeeeeeeeeeeeeeeeee!
Hij won de finale door in z'n laatste ronde de besttijd te rijden, 0.006 voor de 2e
Ik zelf lag er na de 1e ronde al uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtennieuwe release!!! ( zoals de oude )alé alle kansen gaan dan naar 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenvolgens mij kan deze game alleen maar teleurstellen als hij uitkomt....BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenvolgens mij kan deze game alleen maar teleurstellen als hij uitkomt....
alé dan zal ik den enigste zijn met een exemplaar ,want met al die negativiteit hier.
Comment
Comment