Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, dat dacht ik al... Dan zal ik moeten sparen vrees ik, enige tips voor easy money ondertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, dat dacht ik al... Dan zal ik moeten sparen vrees ik, enige tips voor easy money ondertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenSchwarzwald A, rond de 60,000 Cr voor een rondje ring. European Championship, rond de 80,000 EUR voor 5 rondjes.Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAmerican championship, 98 000 voor 5 rondjes Indy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenTrouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenInderdaad, eerste U-turn in Rome heeft dat ook serieus.
Heb ondertussen Beginner, Amateur en Professional volledig afgewerkt. Alles goud. Nu nog wat verdienen voor een wagen om expert te doen, nog 3 te gaan daar. Ondertussen ook aan Bspec begonnen. Echt grappig hoe die in het begin rijdt. Ik neem tot nu altijd "snelheid houden". Spijtig dat ik nog niet goed wist wat de bedoeling was, heb ondertussen al wat bruikbare auto's verkocht omdat ik ze in Aspec toch niet meer nodig had...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenIemand de Zonda R al getest? Is het te doen om daar all stars en zo mee te winnen?
voor die all stars en like the wind races heb je echt zo'n racewagen nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenTrouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...
Monza heeft er ook fel last van met dashboard view...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenEcht grappig hoe die in het begin rijdt. Ik neem tot nu altijd "snelheid houden". Spijtig dat ik nog niet goed wist wat de bedoeling was, heb ondertussen al wat bruikbare auto's verkocht omdat ik ze in Aspec toch niet meer nodig had...
na een rondje en een half en 20 seconden voorsprong op la sarthe dacht ik, die red het wel, ik ga even drinken. ik kom terug bij het scherm en blijkt dat ik tweede was geworden!!
ik bekijk de herhaling ,wat blijkt , den uil vond het nodig om in de laatste bocht in de zandbak te gaan spelen...
frustrerend maar zo verslavend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenecht he. ik was bezig aan de eerste race bij de france championat met een volledig getunde peugeot 205 turbo (400 pk).
na een rondje en een half en 20 seconden voorsprong op la sarthe dacht ik, die red het wel, ik ga even drinken. ik kom terug bij het scherm en blijkt dat ik tweede was geworden!!
ik bekijk de herhaling ,wat blijkt , den uil vond het nodig om in de laatste bocht in de zandbak te gaan spelen...
frustrerend maar zo verslavend...
Dan maar mijn andere B-spec genomen en die was in de eerste ronde al 1e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenis snel.. maar niet ZO snel
voor die all stars en like the wind races heb je echt zo'n racewagen nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenEn met die Fiat concept?want die is toch redelijk licht en ik dacht met wat tunen 600 PK?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenHier alle races gewonnen met Ford GT '05 volledig getuned en max speed op 320 ingesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenecht he. ik was bezig aan de eerste race bij de france championat met een volledig getunde peugeot 205 turbo (400 pk).
frustrerend maar zo verslavend...Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenBij mij vond hij het plezant om elke ronde al driftend de pits in te rijden.
Dan maar mijn andere B-spec genomen en die was in de eerste ronde al 1e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenOok like the wind op indianapolis??????
Ik probeer die all stars met men fully tuned Gallardo. Ze pakken me telkens puur op snelheid die racecars. Ik probeer de laatste, zelfde level, polyphony digital cup met m'n Gallardo. Ik zet ze verdomme allemaal op een ronde!
Verhouding klopt niet echt vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenBenieuwd!
Ik probeer die all stars met men fully tuned Gallardo. Ze pakken me telkens puur op snelheid die racecars. Ik probeer de laatste, zelfde level, polyphony digital cup met m'n Gallardo. Ik zet ze verdomme allemaal op een ronde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenBenieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenDie Gallardo rijd toch ni fijn he,da breekt uit....vind er geen fun aan,ik heb wagens die veel beter en fijner rijden.
M'n SLS en 458 full tuned rijden ongeveer even goed daar niet van.
Momenteel is de Willy Maas met de Focus ST aant sjezen. Zit soms in de vekeerde vitesse en moet 'm wat kalmeren af en toe.
Comment
Comment