Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...
Inderdaad, eerste U-turn in Rome heeft dat ook serieus.
Inderdaad, eerste U-turn in Rome heeft dat ook serieus.
Heb zo al meerdere fouten ontdekt. De release heeft lang op zich laten wachten maar blijkbaar nog iets te vroeg. Bvg de european compact event als ik me niet vergis kon ik gewoon met m'n 458 italia rijden.
Heb ondertussen Beginner, Amateur en Professional volledig afgewerkt. Alles goud. Nu nog wat verdienen voor een wagen om expert te doen, nog 3 te gaan daar. Ondertussen ook aan Bspec begonnen. Echt grappig hoe die in het begin rijdt. Ik neem tot nu altijd "snelheid houden". Spijtig dat ik nog niet goed wist wat de bedoeling was, heb ondertussen al wat bruikbare auto's verkocht omdat ik ze in Aspec toch niet meer nodig had...
Trouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...
Monza heeft er ook fel last van met dashboard view...
Echt grappig hoe die in het begin rijdt. Ik neem tot nu altijd "snelheid houden". Spijtig dat ik nog niet goed wist wat de bedoeling was, heb ondertussen al wat bruikbare auto's verkocht omdat ik ze in Aspec toch niet meer nodig had...
echt he. ik was bezig aan de eerste race bij de france championat met een volledig getunde peugeot 205 turbo (400 pk).
na een rondje en een half en 20 seconden voorsprong op la sarthe dacht ik, die red het wel, ik ga even drinken. ik kom terug bij het scherm en blijkt dat ik tweede was geworden!!
ik bekijk de herhaling ,wat blijkt , den uil vond het nodig om in de laatste bocht in de zandbak te gaan spelen...
echt he. ik was bezig aan de eerste race bij de france championat met een volledig getunde peugeot 205 turbo (400 pk).
na een rondje en een half en 20 seconden voorsprong op la sarthe dacht ik, die red het wel, ik ga even drinken. ik kom terug bij het scherm en blijkt dat ik tweede was geworden!!
ik bekijk de herhaling ,wat blijkt , den uil vond het nodig om in de laatste bocht in de zandbak te gaan spelen...
frustrerend maar zo verslavend...
Bij mij vond hij het plezant om elke ronde al driftend de pits in te rijden.
Dan maar mijn andere B-spec genomen en die was in de eerste ronde al 1e
echt he. ik was bezig aan de eerste race bij de france championat met een volledig getunde peugeot 205 turbo (400 pk).
na een rondje en een half en 20 seconden voorsprong op la sarthe dacht ik, die red het wel, ik ga even drinken. ik kom terug bij het scherm en blijkt dat ik tweede was geworden!!
ik bekijk de herhaling ,wat blijkt , den uil vond het nodig om in de laatste bocht in de zandbak te gaan spelen...
Bij mij vond hij het plezant om elke ronde al driftend de pits in te rijden.
Dan maar mijn andere B-spec genomen en die was in de eerste ronde al 1e
Ja kan in het begin het type rijder kiezen hé, zijn geloof ik 3 verschillende. Ik heb degene met het meeste rijlijn en bochtenwerk gekozen... Tot nu toe is ie niet te arrogant...
Ik probeer die all stars met men fully tuned Gallardo. Ze pakken me telkens puur op snelheid die racecars. Ik probeer de laatste, zelfde level, polyphony digital cup met m'n Gallardo. Ik zet ze verdomme allemaal op een ronde!
Ik probeer die all stars met men fully tuned Gallardo. Ze pakken me telkens puur op snelheid die racecars. Ik probeer de laatste, zelfde level, polyphony digital cup met m'n Gallardo. Ik zet ze verdomme allemaal op een ronde!
Verhouding klopt niet echt vind ik...
zelfs met de zonda R rijden ze mij vant kaske naar de muur in like the wind .. dus zou het zeer straf vinden moest ne ford gt het wel kunnen.
Ik probeer die all stars met men fully tuned Gallardo. Ze pakken me telkens puur op snelheid die racecars. Ik probeer de laatste, zelfde level, polyphony digital cup met m'n Gallardo. Ik zet ze verdomme allemaal op een ronde!
Verhouding klopt niet echt vind ik...
Die Gallardo rijd toch ni fijn he,da breekt uit....vind er geen fun aan,ik heb wagens die veel beter en fijner rijden.
Die Gallardo rijd toch ni fijn he,da breekt uit....vind er geen fun aan,ik heb wagens die veel beter en fijner rijden.
Als je daar fatsoenlijk mee rijdt dan is die heel goed. Je moet wel exact de juiste instellingen hebben voor het onderstel anders doet ie tegen maar dat is bij alle sterk getunede wagens zo...
M'n SLS en 458 full tuned rijden ongeveer even goed daar niet van.
Momenteel is de Willy Maas met de Focus ST aant sjezen. Zit soms in de vekeerde vitesse en moet 'm wat kalmeren af en toe.
Comment