Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pff, ik had 220k en ik heb nu een Skyline R32 gekocht en volledig getuned --> 200k weg en een flutkar erbij ... k voel me een beetje een TCT!
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Pff, ik had 220k en ik heb nu een Skyline R32 gekocht en volledig getuned --> 200k weg en een flutkar erbij ... k voel me een beetje een TCT!
      Had je beter een standaard SLS voor gekocht ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Had je beter een standaard SLS voor gekocht ofzo
        dat ging nog niet want ik zit nog niet op genoeg ervaringsniveau!! miljaar!!!

nu ja, even doorsparen en dan kijken voor een Gallardo of zo ... we'll see
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?

Heb geen zin om een Elise te kopen (top gear drama), maar wil graag een Esprit.

Lightweight is 1200kg max, Esprit weegt droog 1380kg voor de V8 premium.

Gewicht occasie moet ik even kijken

IK HEB MIJN EVO2!

Geen Esprit ertussen

Maar het moet toch wel mogelijk zijn 180kg uit een Esprit te halen. Alleen moet ik dan wel zeker weten of het mag gereden worden dan. Nu kan ik niet meer zoals bij GT4 even mijn memory-card wisselen

Comment

• Mijn B dingk kan niet winnen met een volledig getunede Yaris in die race.

Comment

• Auto-save kan niet uitgeschakeld worden???

Comment

Weet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?

IK HEB MIJN EVO2!

Geen Esprit ertussen

Maar het moet toch wel mogelijk zijn 180kg uit een Esprit te halen. Alleen moet ik dan wel zeker weten of het mag gereden worden dan. Nu kan ik niet meer zoals bij GT4 even mijn memory-card wisselen
                Heb daar ook aan gedacht maar het risico niet genomen en dus maar een exige gekocht.

Comment

• Met een Mini S die na tuning onder de 1200kg zat kon ik er niet aan meedoen. Vermoed dus dat het voor andere ook zo wel zal zijn.
                  Mja is een mini nog wel british?
                  Last edited by ; 05/12/2010, 20:56.

Comment

• Nog al mensen gemerkt dat de pk's van hun auto's stijgt na ze wat in te rijden??

M'n RS6 heeft nu al 953pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Nog al mensen gemerkt dat de pk's van hun auto's stijgt na ze wat in te rijden??

M'n RS6 heeft nu al 953pk
                      Raar, hoeveel km's heb je al met je RS6 gereden?

Comment

• goeie vraag!

Ik schat zo'n 300?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                          Met welke wagen heb je je B-spec laten rijden? De mijne wordt afgemaakt met een fullytuned GT-R 07
                          Peugeot 908 HDI FAP LMP1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
                            Met een Mini S die na tuning onder de 1200kg zat kon ik er niet aan meedoen. Vermoed dus dat het voor andere ook zo wel zal zijn.
                            Mja is een mini nog wel british?
                            Mini is duits volgens GT5

Comment

Weet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?

IK HEB MIJN EVO2!

Geen Esprit ertussen

Nope, de wagen moet standaard onder dat gewicht zitten... Ik had hetzelfde voor...

Comment

• Hoeveel mensen hier rijden eigenlijk met een stuurtje? Ik heb het spel al een weekje mr nog steeds alleen mr even met mijn broer zijn account zitten meespelen, tijdsgebrek op dit moment, morgen mss eindelijk eens beginnen...

Ben er dan ook over aant nadenken een stuur aan te schaffen, hoor hier toch veel positieve dingen over.

Comment

• Oke, merci!

Comment

• Hoe kan ik mijn schokdempers het beste instellen voor de nurburgring? Mijn C-klasse springt gewoon van de baan op sommige stukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                                      Die tip van ABS met Nascar was schitterend (waarvoor dank BlackFox). Maar heeft iemand zo'n tip voor dat kegeltjes gedoe met binnenkant en buitenkant bocht. Enkel die eerste lukt me daar deftig en heb die nog nodig voor m'n NASCAR wagen...
                                      Met een stuur rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Ik zal maar niet zeggen met welke auto ik dat gedaan heb?

Comment

• MGF zeker

Regent het nooit tijdens die races dan?

Comment

• Ik heb die Jaguar gebruikt die je kreeg bij dat spelletje.
                                          Easy as hell.

Comment

Working...
                                          X