Pff, ik had 220k en ik heb nu een Skyline R32 gekocht en volledig getuned --> 200k weg en een flutkar erbij ... k voel me een beetje een TCT!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenPff, ik had 220k en ik heb nu een Skyline R32 gekocht en volledig getuned --> 200k weg en een flutkar erbij ... k voel me een beetje een TCT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHad je beter een standaard SLS voor gekocht ofzo
nu ja, even doorsparen en dan kijken voor een Gallardo of zo ... we'll see1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Weet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?
Heb geen zin om een Elise te kopen (top gear drama), maar wil graag een Esprit.
Lightweight is 1200kg max, Esprit weegt droog 1380kg voor de V8 premium.
Gewicht occasie moet ik even kijken
IK HEB MIJN EVO2!
Geen Esprit ertussen
Maar het moet toch wel mogelijk zijn 180kg uit een Esprit te halen. Alleen moet ik dan wel zeker weten of het mag gereden worden dan. Nu kan ik niet meer zoals bij GT4 even mijn memory-card wisselen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWeet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?
IK HEB MIJN EVO2!
Geen Esprit ertussen
Maar het moet toch wel mogelijk zijn 180kg uit een Esprit te halen. Alleen moet ik dan wel zeker weten of het mag gereden worden dan. Nu kan ik niet meer zoals bij GT4 even mijn memory-card wisselen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNog al mensen gemerkt dat de pk's van hun auto's stijgt na ze wat in te rijden??
M'n RS6 heeft nu al 953pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenMet welke wagen heb je je B-spec laten rijden? De mijne wordt afgemaakt met een fullytuned GT-R 07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk BerichtenMet een Mini S die na tuning onder de 1200kg zat kon ik er niet aan meedoen. Vermoed dus dat het voor andere ook zo wel zal zijn.
Mja is een mini nog wel british?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWeet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?
IK HEB MIJN EVO2!
Geen Esprit ertussen
Comment
-
Hoeveel mensen hier rijden eigenlijk met een stuurtje? Ik heb het spel al een weekje mr nog steeds alleen mr even met mijn broer zijn account zitten meespelen, tijdsgebrek op dit moment, morgen mss eindelijk eens beginnen...
Ben er dan ook over aant nadenken een stuur aan te schaffen, hoor hier toch veel positieve dingen over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenDie tip van ABS met Nascar was schitterend (waarvoor dank BlackFox). Maar heeft iemand zo'n tip voor dat kegeltjes gedoe met binnenkant en buitenkant bocht. Enkel die eerste lukt me daar deftig en heb die nog nodig voor m'n NASCAR wagen...
Comment
Comment